شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری هفت سارق سیم و کابل در جنوب تهران

دستگیری هفت سارق سیم و کابل در جنوب تهران

0
251
کد خبر: 32485
میار: رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی از دستگیری سارقان سیم و کابل های این محدوده خبر داد.
به گزارش میار، سرگرد رضا اسلام نژاد در تشریح این خبر بیان داشت: روز دوشنبه هفته جاری عوامل گشتی این کلانتری طی گشت زنی های خود موفق به دستگیری فردی در حال بریدن سیم های برق می شوند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال این فرد به کلانتری مشخص شد او به صورت تخصصی در کار سرقت کابل و سیم برق است که در تجسس های بیشتر، متهم شش نفر از همدستان خود را نیز به پلیس معرفی کرد.
وی ادامه داد: با هماهنگی های قضائی خیلی سریع ماموران به آدرس اعلامی متهم واقع در خلازیر تهران اعزام شدند و در آنجا همدستان او که شش نفر سارق بودند شناسایی کردند و مقادیر زیادی کابل های بریده شده از آنها کشف و ضبط شد.
وی افزود: در محل دو عدد باتری، یک دستگاه موتور جوش کشف که مالباخته آنها سریعا شناسایی شد و همچنین 49 طاقه سیم برق نیز در محل بود که شاکی دیگری نیز در این رابطه موفق به شناسایی اموال خود شد.
بنابراین گزارش، با انتقال متهمان به کلانتری پرونده ای در این زمینه تشکیل شد و سارقان به دو فقره سرقت اعتراف کردند که با بررسی سوابق متهمان مشخص شد همگی سابقه دار می باشند و برای تهیه پول مواد مخدر مصرفی شان دست به سرقت زده اند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید