شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سارقان کارگاهی در جنوب تهران

دستگیری سارقان کارگاهی در جنوب تهران

0
207
کد خبر: 32484
میار: رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی از دستگیری دو خانم که با همراهی آقایی به سرقت شبانه از کارگاهی دست زده بودند خبر داد.
به گزارش میار، سرگرد رضا اسلام نژاد در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 09:30 روز دوشنبه هفته جاری بود که بنابر حکم مقام محترم قضائی از دادگاه بخش آفتاب، دستور جلب و دستگیری سه نفر ساکن یکی از شهرهای اطراف تهران به اتهام سرقت از کارگاهی دریافت شد.
وی ادامه داد: بنابر اطلاعات واصله، از این کارگاه که یک تن از متهمان سابقا در آن مشغول به کار بوده است سرقتی انجام می شود که با انجام تجسس های پلیسی و قضائی، مشخص شد دو خانم به همراه آقایی که شوهر یک تن از خانم های مذکور بود سرقت به وقوع پیوسته است.
سرگرد اسلام نژاد تاکید کرد: این سه نفر با توجه به شناختی که متهم مرد پرونده از محل داشته است سه نفره در محل کارگاه حضور می یابند و در حالیکه شب نگهبانی در کارگاه حاضر نبوده است با شکستن پنجره وارد محل می شوند و بعد از ارتکاب به سرقت متواری می شوند که با بررسی دوربین های مداربسته این موضوع تایید شد.
وی در ادامه افزود: ماموران عملیات کلانتری با حضور در محل و ضمن مسدود کردن راه های فرارمتهمان، وارد مخفیگاه این افراد شدند و دو خانمی که در سرقت دست داشتند را دستگیر کردند و در ادامه لوازمی از قبیل سشوار صنعتی، گوشی پزشکی، چندین بسته لامپ کشف و ضبط شد.
وی در ادامه اظهار کرد: متهم مرد پرونده در مخفیگاه حاضر نبود و به این ترتیب هر دو خانم 35 و 46 ساله که اعتیاد شدیدی به موادمخدر شیشه روانگردان دارند به کلانتری دلالت داده شدند و در بازرسی از منزل یکی از این خانم ها که با یکدیگر دوست هستند نیز مقدار قابل توجهی موادمخدر شیشه کشف و ضبط شد.
بنابراین گزارش پس ازحضور شاکی در کلانتری شکایتی علیه سارقان ثبت و مشخص شد مقدار زیادی ازاموال را متهمان فروخته اند که در انتها با تکمیل پرونده اولیه هر دو متهم به مقام محترم قضائی معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری متهم متواری پرونده همچنان جاری است.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید