شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سارق مسلح بعد از سرقت از سوپرمارکت

دستگیری سارق مسلح بعد از سرقت از سوپرمارکت

0
211
کد خبر: 32482
میار: رئیس کلانتری 125 یوسف آباد از دستگیری سارقی بلافاصله بعد از سرقت از دخل یک سوپرمارکت خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ احمد ناصری در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت یازده یکشنبه شب خبری به این کلانتری واصل شد مبنی بر اینکه سرقتی در خیابان پروین اعتصامی به وقوع پیوسته و دخل یک فروشگاه سوپرمارکت توسط مردی مسلح هدف سرقت قرار گرفته است.
وی ادامه داد: سریعا ماموران به محل اعزام شدند که صاحب مغازه مدعی بود آقایی به داخل مغازه آمد و با یک سلاح گرم من را تهدید و پول های صندوق ام را سرقت کرد و در ادامه از مغازه بیرون رفت و دوان دوان از محل متواری شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران تیم عملیات کلانتری به قید فورتی در چندین نقطه از اطراف این محدوده فعال شدند و بالاخره یکی از عوامل گشتی در کارگر شمالی، جنب پارک لاله متهم را که در حال دویدن بود مشاهده کرد.
وی افزود: متهم به محض رویت ماموران سلاح خود را داخل جوی آب پرتاب کرد و در حالیکه قصد فرار داشت توسط ماموران دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد که لحظاتی بعد نیز دو شهروند که به این صورت هدف سرقت مسلحانه از سوی متهم قرار گرفته بودند به کلانتری فراخوان شدند و در همان لحظه ورود او را شناسایی کردند.
بنابراین گزارش، در این خصوص پرونده ای تشکیل و با کسب دستور قضائی متهم برای انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.
دسته بندی: اجتماعی / انتظامی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید