دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری مامور قلابی پلیس و کشف ادوات نظامی

دستگیری مامور قلابی پلیس و کشف ادوات نظامی

0
233
کد خبر: 32328
میار: سارقی که تحت عنوان مامور پلیس و برای تهیه پول موادمخدر مصرفی اش زنی را کتک زده بود دستگیر شد.
به گزارش میار، سرهنگ ایرج ارسلانی، رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در تشریح این خبر بیان داشت: روز ششم ماه جاری خبری مبنی بر غصب عنوان به ماموران این کلانتری واصل شد و عوامل انتظامی سریعا پس از اعلام این خبر به آدرس اعلامی واقع در بوستان والفجر اعزام شدند.
در محل خانمی مراجعه و اعلام کرد یک آقا با شماره پلاک معلوم و سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ اش، جلوی این خانم پیچیده است و تحت عنوان این موضوع که مامور انتظامی هستم، شاکی را کتک زده و از او درخواست کرده وسایل ارزشمند همراه اش همچون گوشی و طلاجاتش را بدهد که او خودداری کرده است.
در ادامه شماره پلاک این خودروی پژو ۲۰۶ به تمامی واحدهای گشتی اعلام و به زودی متهم درحالیکه در خیابان های مسعودیه همچنان در حال گشت زنی بود شناسایی و خودرویش نیز توقیف شد.
بنابراین گزارش از متهم یک قبضه کلت بادی، یک بیسیم با مارک کنوود و یک قبضه چاقو به همراه آلات مصرف مواد مخدر کشف و ضبط شد که متهم طی تحقیقات پلیسی انگیزه خود از این کار را تهیه پول موادمخدر مصرفی اش اعلام کرد.
در ادامه با دلالت متهم به کلانتری، پرونده ای در این زمینه تشکیل شد و به عرض مقام محترم قضائی رسید.
سرهنگ ارسلانی در انتها به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده چنین مواردی حتما از آنها کارت شناسایی بخواهند و یااینکه سریعا واحدهای انتظامی را با دو شماره ۱۱۰ و ۱۹۷ در جریان موضوع قرار دهند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید