جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف 68 پک شیشه مخدر روانگردان از شکم جوان 32 ساله+ تصویر

کشف 68 پک شیشه مخدر روانگردان از شکم جوان 32 ساله+ تصویر

0
274
کد خبر: 31438

میار: فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 130 گرم شیشه مخدر داخل شکم مردی جوان خبر داد که فردی او را برای انجام مداوا به بیمارستان متنقل کرده و متواری شده بود.

به گزارش میار، سرهنگ عباس کرمی راد در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد جاری ماموران کلانتری 112 ابوسعید از انتقال فرد جوانی به بیمارستان مطلع شدند که در بررسی های اولیه مشخص شد داخل شکم این فرد بسته های مشکوکی وجود دارد.

در تحقیق از کارمندان بیمارستان، مشخص شد فردی ساعت سه بامداد جاری با خودروی شخصی خود، فرد جوان را به بیمارستان آورده و مدعی شده است او بعد از خوردن یک آبمیوه حالش خراب می شود و از ناحیه شکم احساس درد و تالم می کند.

با توجه به این موضوع، سریعا فرد مصدوم به اتاق عمل منتقل و بسته های مشکوک خارج و مشخص شد که آنها 68 پک مواد روانگردان شیشه به مقدار 130 گرم هستند؛ در ادامه با توجه به وخیم بودن حال فرد مصدوم که جوانی 32 ساله ساکن حومه تهران بود بازجویی از او صورت نگرفت و برای انجام مداوا به آی.سی.یو منتقل شد که همچنان تا مداوا شدن حالش تحت نظر پزشکان قرار دارد.

موادهای مکشوفه نیز برای انجام صورتجلسه در اختیار ماموران کلانتری 112 ابوسعید قرار گرفته است و تحقیقات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد. 

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید