دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » دستگیری مامور قلابی راهور

دستگیری مامور قلابی راهور

0
417
کد خبر: 31076

میار: رئیس کلانتری 169 مشیریه از دستگیری فردی که با پوشیدن لباس پلیس راهور اقدام به اخذ رشوه از شهروندان می کرد خبر داد.




به گزارش میار، سرهنگ سیدامین موسوی پور در تشریح این خبر بیان داشت: پنج روز پیش شهروندی در محدوده این کلانتری به ماموران مراجعه و اعلام کرد روز گذشته یک مامور پلیس راهور در حد فاصل بین سه راه افسریه و میدان آقانور، این شهروند را سوار بر خودروی خود در حالیکه کمربندش را نبسته و در حال صحبت با گوشی تلفن همراه اش بود، به قصد جریمه کنار می کشد اما شهروند اقدام به پرداخت رشوه برای جریمه نشدن از سوی این مامور می کند.

وی ادامه داد: این شهروند مدعی بود روز جاری در حالیکه از همین مسیر به محل کار می رفت با همان مامور راهور دیروزی، در حالیکه قسمت بالاتنه لباس روز گذشته اش را بر تن داشته و لباس پایین تنه اش شخصی بوده مواجه شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و به همراه شهروند مذکور به محل رفتند اما این مامور راهور که به احتمال زیاد قلابی بوده و این اقدامات را برای کسب درآمد از طریق نامشروع می کرده است در محل حضور نداشت.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: بالاخره بعد از سه روز که پلیس در محل مستقر شده بود و آنجا را زیر نظر داشت، ماموران روز گذشته متوجه حضور این فرد می شوند درحالیکه شهروندی با این مامور راهور قلابی درگیر شده و با کمک شهروندان دیگر در حال کتک زدن او بودند.

وی در ادامه گفت: در بازبینی بدنی از این فرد 400 هزار تومان وجه نقد از او کشف شد و با شکایت چهار نفر از شهروندان پرونده ای در این زمینه تشکیل و متهم برای اقدامات تکمیلی و کسب تکلیف به مقام محترم قضائی معرفی شد.

در انتها توصیه می شود همانند تذکرات گذشته که بارها تکرار کردیم شهروندان در صورت دیدن موارد مشابه اینچنینی سریعا با سامانه 110 پلیسی یا سامانه بازرسی 197 تماس بگیرند تا کارشناسان متخصص ما در محل حضور پیدا کنند و این افراد نتوانند به اقدامات خلاف خود ادامه بدهند و حتما از ماموران انتظامی ما نیز درخواست کارت شناسایی کنند تا هویت مامور نیز شناسایی شود و این را نیز در نظر داشته باشند که ماموران انتظامی در صورت درخواست از سوی شهروندان، موظف به ارائه کارت شناسایی و حکم مربوطه خود هستند.  

دسته بندی: حوادث میار / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید