دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » 10 سال حبس به خاطر قتل پدر

10 سال حبس به خاطر قتل پدر

0
273
کد خبر: 31011

میار: مرد جواني كه پدر خود را با قرص برنج كشته و دو دوستش را نيز قصد داشت بكشد با حكم قضات شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران به 10 سال حبس محكوم شد.

به گزارش میار، مرداد سال گذشته به‌دنبال مرگ مردی میانسال در بیمارستان به دليل مسمومیت، تحقیقات ماموران برای روشن‌شدن ماجرا آغاز شد. ماموران پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند مرد 53 ساله و شریکش و پسر او دچار مسمومیت و به بیمارستان منتقل شده بودند. دو نفر به‌ صورت سرپایی درمان شدند اما مرد میانسال فوت شده بود.

کارآگاهان به تحقیق از این دو نفر پرداختند که پدر و پسر در اظهارات خود به ماموران گفتند: همراه امیر و پسرش به نام محسن 35 ساله در مغازه مشغول ناهارخوردن بودیم که متوجه مزه عجیبی در غذا شدیم. به‌همین‌خاطر فقط چند قاشق از غذا را خوردیم اما امیر غذای خودش را تمام کرد. حدود یک ساعت پس از صرف غذا، ناگهان هر سه نفرمان دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل شدیم. ما دو نفر به‌صورت سرپایی مداوا شدیم اما امیر پس از چندساعت در بیمارستان فوت شد.

با صدور نظریه پزشکی که مرگ را بر اثر مسمومیت با قرص برنج اعلام کرده بود، کارآگاهان به تحقیق از پسر مقتول پرداختند که در زمان صرف ناهار در مغازه حضور داشت اما دچار هیچ‌گونه مسمومیت غذایی نشده بود. هم‌زمان کارآگاهان با اطلاع از وجود دوربین‌ مداربسته در مغازه به بررسی تصاویر آنها پرداختند و دریافتند دوربین مغازه از صبح روز حادثه هیچ تصویری ضبط نکرده است. دلایل و شواهد به‌دست‌آمده حکایت از وقوع جنایت داشت، به‌همین‌خاطر محسن، فرزند مقتول، به ظن مشارکت در قتل بازداشت شد. محسن در اظهارات اولیه منکر قتل پدر خود شد اما در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش از طریق مسموم‌کردن اعتراف کرد.

پرونده بعد از اعترافات متهم و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران رفت. در ابتدای جلسه رسیدگی، کیفرخواست علیه متهم خوانده و او متهم به یک فقره قتل و دو فقره شروع به قتل شد. سپس نوبت به متهم رسید، او ارتکاب قتل را رد کرد و گفت: من قرص‌های برنج را برای خودکشی خریده‌ بودم و نمی‌دانم چطور از غذای پدرم سر درآورد و وارد غذای دو شاکی دیگر شد، من اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. در نهايت قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارك موجود در پرونده و اعلام گذشت از سوي اولياي دم مقتول، متهم را به 10 سال حبس محكوم كردند.

دسته بندی: حوادث میار / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید