دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » جنازه ميترا لاي فرش بود/ شوهرش او را با مرد غريبه ديد+ تصوير

جنازه ميترا لاي فرش بود/ شوهرش او را با مرد غريبه ديد+ تصوير

0
270
کد خبر: 30939

میار: مرد جواني كه طي يك پرونده تجاوز و آدمربايي كه همسرش در آن درگير شده بود، قتلي را رقم زده است در شعبه هفتم دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شد.

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از تير ماه سال 94 و با اعلام يك فقره درگيري خونين در يكي از مغازه‌هاي قرچك ورامين به پليس آغاز شد.

در ادامه پليس در محل حضور يافت و با آرام كردن طرفين دعوا مبادرت به دستگيري مردي جوان كرد كه با ورود به مغازه، مرد ديگري را با ادعاي تجاوز به همسرش مورد ضرب و شتم قرار داده بود كه در ادامه اعتراف تلخ فرد دستگير شده به قتل همسرش، رسيدگي به درگيري را از مسير اصلي خود منحرف كرد و پليس با ورود به خانه متهم در برابر يك پرونده جنايي پيچيده قرار گرفت.

پليس با حضور در خانه اين فرد با جسد زن جواني مواجه شد كه لاي فرش پيچيده شده بود و در ادامه بازپرس قتل نيز در جريان ماجرا قرار گرفت. به اين ترتيب پرونده‌اي جنايي براي رسيدگي به موضوع تشكيل شد و با انتقال متهم به اداره دهم آگاهي بازجويي‌ها از اين فرد آغاز شد.

اين فرد كه صراحتا به قتل زنش معترف بود در اظهارات ديگري بيان كرد همسرش با همان فرد كه روز دستگيري در مغازه درگير شده بود، رابطه نامشروع داشته و به همين دليل اين مرد ابتدا همسرش را به قتل رسانده و بعد از آن به سراغ آن مرد رفته و قصد داشته او را نيز به قتل برساند كه با آمدن پليس از رسيدن به هدفش باز مي‌ماند.

داستان عجيبي كه در اين پرونده از سوي متهم به قتل مطرح شده بود نشان مي‌داد  او قصد دارد با مهدورالدم نشان دادن همسرش، خود را از قتل تبرئه كند، اين مرد درباره بلايي كه چندي پيش سر همسرش آمده، يك پرونده در دادگاه تشكيل داده بود. در اين پرونده زن متهم به قتل مدعي شده بود كه چهار مرد شامل سه برادر و دوست‌شان او را ربوده و به يك خانه برده و مورد تجاوز قرار داده بودند. زن متهم حتي نشانه‌هايي از متجاوزان داده بود كه نشان از حقيقت داشتن اظهاراتش داشت چراكه او به ريزترين علائم روي بدن دوست آن سه برادر نيز اشاره كرده بود كه فقط در حالت عرياني مي‌توان آن‌ها را مشاهده كرد. با اين‌حال اين افراد مدعي بودند كه چون شوهر مقتول با فرد ادعايي به يك باشگاه مي‌رفتند و با هم ورزش مي‌كردند، در نتيجه اين علائم را شوهر مقتول در اختيار او قرار داده است تا از اين طريق پرونده‌اي واهي تشكيل بدهد و آنها بتوانند يك سناريو براي اخاذي از متهمان طراحي كنند.

در انتها با توجه به محتويات پرونده، كيفرخواست عليه متهم به اتهام قتل عمدي صادر و پرونده براي رسيدگي به دادگاه فرستاده شد تااينكه روز گذشته جلسه محاكمه پرونده در شعبه هفتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي كيخا و مستشاري قاضي تقيان برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه اولياي دم كه مادر مقتول بود در جايگاه قرار گرفت و براي متهم درخواست قصاص كرد اما قيم فرزند مشترك قاتل و مقتول از حق قصاص خود اعلام گذشت كرد و در ادامه متهم براي بيان دفاعيات از خود در جايگاه قرار گرفت.

در اين جلسه متهم گفت:‌ ارديبهشت سال 94 در وسايل همسرم چشم‌ام به يك دست‌نوشته افتاد. در آنجا همسرم داستان يك آدمربايي و تجاوز را شرح داده بود كه طي آن سه برادر و يك مرد ديگر كه از هم محله‌اي‌ها و هم باشگاهي خودم بود، او را ربوده و به او تجاوز كرده بودند. با ديدن اين نامه با همسرم صحبت كردم و قرار شد به دادگاه برويم و عليه متهمان شكايتي طرح كنيم تا آنها به مجازات گناه خود برسند. همين كار را كرديم و عليه آنها پرونده‌اي كيفري تشكيل داديم و حتي همسرم نشانه‌هايي از يكي از متهمان گفت كه دادگاه نيز به اين نتيجه رسيد اين افراد را براي انجام تحقيقات در زمينه تجاوز به همسرم دستگير كند. اين پرونده در جريان بود تااينكه در اوايل تير ماه همان سال احساس كردم اين اتفاقات براي همسرم عادي شده است. روز قبل از واقعه نيز تعداد زيادي قرص همسرم به من خورانده بود كه بيهوش شدم و تمام شب را خواب بودم و وقتي نيمه شب بيدار شدم ديدم همسرم با همان مردي كه روز دستگيري با او در مغازه درگير شده بودم رابطه نامشروع دارد. از جايم برخاستم و رفتم همسرم را گرفتم و كتك زدم و در حالي‌كه مي‌خواستم آن مرد را نيز بگيرم او موفق به فرار شد. به همين دليل همسرم را باز هم كتك زدم و در فرشي لول شده پيچيدم تا صبح بيدار شوم و به خدمتش برسم. صبح كه بيدار شدم ديدم حالش بهتر شده است و به او صبحانه دادم اما در ادامه با او درگيري لفظي پيدا كردم و به خاطر همان ماجرايي كه شب از او ديده بودم تصميم ام را گرفتم تا او را به قتل برسانم و به سراغ مردي رفتم كه او را شب گذشته در حال رابطه نامشروع با همسرم ديده بودم. فرد زناكار را نيز در مغازه‌اي گير انداختم و با او درگير شدم و مي‌خواستم بكشمش كه يكدفعه برادرش رسيد و مرا از رسيدن به هدفم بازداشت.

بنابراين گزارش ادعاهاي اين مرد در حالي مطرح شد كه روابط پيامكي و تلفني بين مقتول و متهمان پرونده آدمربايي و تجاوز به هيچ عنوان ثابت نشد و به نظر مي‌رسد متهم قصد داشته است با مطرح كردن چنين شرايطي خودش را از اتهام قتل عمدي همسرش تبرئه كند. در انتهاي اين جلسه هيات قضايي وارد شور شدند تا براي تعيين سرنوشت متهم پرونده تصميم گيري كنند. خبرنگار:زینب موسوی نیا

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید