یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » چه كسي كودك يك ساله را كشت/ در تهران رخ داد

چه كسي كودك يك ساله را كشت/ در تهران رخ داد

0
259
کد خبر: 30660

میار: زن و شوهري كه كودك يك‌ساله‌شان در اثر موضوعي نامعلوم در بيمارستان فوت شده بود با مشخص شدن اينكه كودك ضربه مغزي شده و بعد از گذشت اين همه سال هيچ متهمي در اين رابطه شناسايي نشده است خواستار دريافت ديه از بيت المال براي فرزندشان شدند.

به گزارش میار، بهمن سال 91 بود كه ماموران انتظامي بيمارستان در تماس با بازپرس كشيك قتل پايتخت اعلام كردند كودك يك‌ساله‌اي به طرز مشكوكي فوت شده است و با توجه به اين موضوع جسد متوفي براي تعيين علت فوت به پزشكي قانوني منتقل شد.

در مركز پزشكي قانوني مشخص شد كه كودك بر اثر خونريزي شديد به دليل ضربه مغزي فوت شده است و به اين ترتيب پرونده‌اي با شكايت پدر و مادرش در زمينه قتل عمدي تشكيل و رسيدگي به اين موضوع در دستور كار كارآگاهان آگاهي قرار گرفت.

پس از گذشت نزديك به هفت سال همچنان هيچ خبري از علت اصلي فوت اين كودك و فردي كه باعث ضربه مغزي او شده بود كشف نشد و به همين دليل پرونده با درخواست دريافت ديه از بيت‌المال به دادگاه كيفري يك استان تهران ارسال شد.

روز گذشته در جلسه رسيدگي به اين پرونده در شعبه هفتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي كيخا و مستشاري قاضي تقيان تشكيل شد. زماني كه پدر کودک در جايگاه قرار گرفت با درخواست دريافت ديه از بيت‌المال عنوان داشت: بهمن سال 91 كودك‌ام را براي درمان به بيمارستان بردم، در بيمارستان به ما گفتند بايد او به بيمارستان تخصصي كودكان برود و از مدتي پيش هم كودك‌ام براي درمان تحت نظر پزشكان قرار داشت. در ادامه فرزندم به بيمارستان ديگري با يك آمبولانس فرستاده شد و زماني كه دكترها او را معاينه كردند گفتند برويد با شما تماس مي‌گيريم. فردايش قصد داشتيم براي پيگيري مداوايش به بيمارستان برويم كه متوجه شديم او فوت شده است، با اين حال فكر مي‌كرديم فرزند ما در اثر تب فوت كرده است اما بعد از صدور نظريه پزشكي قانوني مشخص شد او بر اثر وارد شدن جسم سختي به سرش ضربه مغزي شده است. به همين دليل خواستيم قاتل او دستگير شود اما همچنان بعد از گذشت اين همه سال هيچ خبري از متهم پرونده نيست بنابراين درخواست دريافت ديه از بيت‌المال را داده‌ايم.

در انتهاي اين جلسه هيات قضایي وارد شور شدند تا براي تعيين سرنوشت پرونده تصميم‌گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید