دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری موبایل قاپ های خشن بازار تجریش

دستگیری موبایل قاپ های خشن بازار تجریش

0
316
کد خبر: 30626
میار: دو جوان که با سواستفاده از شلوغی بازار تجریش از شهروندان سرقت می کردند به دام پلیس افتادند.
به گزارش میار، سرهنگ مجتبی سهرابی منش، رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شدت گرفتن موبایل قاپی در محدوده تجریش و علی الخصوص بازار این محله، گشت های پلیسی محسوس و نا محسوس در نقاط آلوده فعال شدند.
وی ادامه داد: این گشت زنی ها ادامه داشت تااینکه روز گذشته ماموران در محدوده بازار تجریش به یک دستگاه موتورسیکلت هندا با دو سرنشین مشکوک شدند در حالیکه این افراد در حال زاغزنی شهروندان بودند.
وی افزود: همچنین پلاک موتورسیکلت به طور کامل پوشانده شده بود که بر این اساس، نیروهای گشتی وارد عمل شدند و متهمان را که پس از شنیدن دستور ایست متواری شده بودند، طی تعقیب و گریزی ۱۰ دقیقه ای دستگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: از متهمان یک قبضه قمه به همراه دو دستگاه گوشی سرقتی کشف شد و در ادامه با بررسی سوابق شان مشخص شد هر دو نفر سابقه دار و معتاد به شیشه مخدر و هروئین هستند.
براساس این گزارش متهمان در کلانتری به ۷۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کرده اند و جهت تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی اعزام شدند.
رییس کلانتری ۱۰۱   تجریش در انتها از شهروندان خواست در حوالی بازار و نیز به هنگام خرید مراقبت لازم را از گوشی های خود داشته باشند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید