دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » داماد قلابي با چاقو به جان دختران دم بخت مي افتاد

داماد قلابي با چاقو به جان دختران دم بخت مي افتاد

0
273
کد خبر: 30590

میار: رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری سارق جوانی خبر داد که با دادن پيشنهاد ازدواج به دختران جوان مجرد طلاهای آنان را سرقت می‌کرد.

به گزارش میار، ساعت 11:30 روز 30 خرداد ماه امسال با تماس تلفنی خانمی جوان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری 103 گاندی از سرقت طلاهای دختر جوان توسط فردی به هویت کامران 30 ساله مطلع شدند که شکایت طرح شده برای کشف جرئیات پرونده به پایگاه 3 پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکی پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: چند روز پیش از طریق فضای مجازی  با مردی جوان و 30 ساله که خود را کامران و مهندس برق معرفی می‌کرد، آشنا شدم. این فرد مدعی بود که در شرکت خصوصی مشغول به کار است تا اینکه بعد از گذشت چند روز صحبت کردن باهم قرار ملاقات حضوری در پارک طالقانی گذاشتیم، عکس‌های او را در پروفایلش دیده بودم که فردی خوش تیپ و موجه بود و آن روز هم وی با تیپ بسیار موجه‌ای به پارک آمد، به او اعتماد کردم و این مرد در مورد اینکه تحصیلاتت چیست؟ چرا ازدواج نکردی و امثال اين موضوعات سوال كرد كه سر صحبت‌مان به اين ترتيب باز شد و در آخر او پیشنهاد ازدواج به من داد و من هم قبول کردم اما مدت كوتاهي نگذشته بود كه ناگهان کامران یک چاقو از جیبش در آورد و زیر گلویم گذاشت و به زور 6 النگویي که در دست داشتم را گرفت. من هم مانده بودم چه‌کار کنم! غافلگیر شده بودم که در یک لحظه کامران متواری شد.

کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی، تحقیقات پلیسی را آغاز و در پایش‌های اطلاعاتی موفق شدند هویت واقعی و مخفیگاهش را شناسایی کنند. متهم در یکی از شهرهای شمالی کشور ساکن بود و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که تاکنون چندین بار با وعده واهی ازدواج از دختران مجرد ديگري نيز سرقت کرده است.

با هماهنگی مقام قضايی، متهم روز 27 تیر ماه زمانی که به پارکی در محدوده خیابان جشنواره تهران مراجعه کرده بود، دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

کامران در بازجويي‌های اوليه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد: با استفاده از فضای مجازی خانم‌های مجرد حدوداً 35 ساله را شناسایی می‌کردم وبا آنها به بهانه آشنایی قرار ملاقات می‌گذاشتم. پس از مدتی گفت‌و‌گو طلاهایشان را سرقت و بلافاصله از محل متواری و به شهر خودمان در شمال کشور برمی‌گشتم. حدود 2 ماه است که سرقت می‌کنم و طلاهای سرقتی را به مردی 40 ساله در مرکز شهر به قیمت پایین‌تر از قیمت واقعی می‌فروشم و پول آن را صرف خوشگذرانی و گذران زندگي می‌کنم.

متهم تاکنون به چهار فقره سرقت اعتراف کرده است و روز 29 تیرماه مالخر اموال مسروقه نیز در خیابان صفا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ كارآگاه كاميار چهري با اعلام این خبر در انتها گفت: با توجه به دستگیری سارق و مالخر طلاهای سرقتی، هردو متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شكات پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

دسته بندی: حوادث / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید