دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پشت پرده جنازه رها شده مردي در خيابان رجايي

پشت پرده جنازه رها شده مردي در خيابان رجايي

0
290
کد خبر: 30488

میار: رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد از قتل مردی جوان با ضربات جسم نوک‌تیز خبر داد.

به گزارش میار، ساعت یک بامداد روز گذشته خبری مبنی بر فوت مردی 35 ساله در حوالی خیابان شهید رجایی به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از عوامل کلانتری 130 نازی‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل اعلام خبر و مواجه شدن با مرد جوان، با توجه به احتمال زنده بودن وی، اورژانس را در جریان قرار دادند و دقایقی بعد با حضور اورژانس در محل، مرد جوان به بیمارستان انتقال یافت.

در بیمارستان مشخص شد که مرد جوان با وسیله نوک‌تیز مانند پیچ‌گوشتی از بین ناحیه دو کف مورد اصابت سه تا چهار ضربه قرار گرفته و وی به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

مأموران در گام بعدی تجسس، مجدداً در محدوده خیابان رجایی حاضر شده که در تحقیقات مشخص شد مقتول توسط یک دستگاه پراید به خیابان شهید رجایی منتقل شده است.

مأموران با به دست آوردن مشخصات مالک خودرو، سراغ وی رفتند که راننده پراید گفت: من راننده آژانس هستم؛ مقتول همراه با یکی از دوستانش در بوستان شقایق (حوالی اتوبان آزادگان) سوار بر خودروی من شدند و دوست مقتول در میانه راه از خودرو پیاده شد.

سرهنگ رسول جهانی؛ رئیس کلانتری 130 نازی‌آباد در انتها گفت: دوست مقتول و راننده آژانس هم‌اکنون با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

دسته بندی: حوادث
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید