یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » 720 تماس با قوه قضائيه توسط يك قاتل، واقعيت را لو داد

720 تماس با قوه قضائيه توسط يك قاتل، واقعيت را لو داد

0
278
کد خبر: 30485

میار: زني كه به عنوان همسر دوم پيرمردي در خانه‌اش زندگي مي‌كرد و حتي با سر رسيدن مدت صيغه‌اش او را رها نكرده بود، بعد از مرگ مشكوك اين پيرمرد به اتهام قتل او در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شد.

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده با شكايت زني ميانسال در مرجع انتظامي راجع به مرگ مشكوك پدرش آغاز شد. اين زن مدعي بود پدرش به دست هووي مادرش كشته شده است و به اين ترتيب تحقيقاتي در اين خصوص انجام  و بالاخره متهم پرونده بازداشت شد. در حاليكه او مدعي بود در قتل شوهرش دستي نداشته اما بررسي‌هاي پليسي مداركي را به دست آورد كه نشان‌دهنده اين بود كه اتهام عليه اوست و همچنين مشخص شد او درباره مرگ شوهرش 720 بار با مشاور قوه قضائيه تماس گرفته است. با اين اوصاف كيفرخواست عليه متهم صادر و روز گذشته جلسه محاكمه برگزار  شد.

در اين جلسه كه به رياست قاضي قربانزاده، در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران تشكيل شده بود ابتداي امر اولياي دم در جايگاه قرار گرفتند و براي متهم به قتل درخواست قصاص كردند. در ادامه متهم در دفاع از خود گفت: اوايل آشنايي با شوهرم، به عنوان پرستار وارد خانه‌اش شدم و بعد هم به صورت صیغه‌ای با او ازدواج کردم و هرچند که صیغه‌مان تمام شده‌بود، او بخشی از اموالش را به من صلح کرده ‌بود و من چون دوستش داشتم با او مانده بودم و در كل 21 سال به اين صورت با هم زندگی کردیم. او اگزما داشت و اواخر نيز  نابينا شده بود كه از دوران نابينايي‌اش 18 سال با من زندگي كرد و خودم کارهایش را انجام مي‌دادم. من خیلی او را دوست داشتم و باور كنيد علت مرگ او من نيستم. شوهرم خیلی مشروب می‌خورد و مشکل من با او سر مشروب خوردنش بود و درگیری فیزیکی ما نيز به همین دلیل بود. او شهروند انگلستان بود و در آنجا کارخانه‌ای داشت و قرار بود من را نيز به آنجا ببرد كه به همین خاطر با او ازدواج کردم و درباره آن 720 بار تماس نيز بايد متذكر شوم كه من به خاطر اینکه شوهرم بخشی از اموالش را به من صلح كرده بود و با دختر  متوفي به مشکل خورده بودم به مرکز مشاوره زنگ زده‌ام و چندباری هم چون من را متهم کرد از آنها مشاوره خواسته بودم.

در انتهاي اين جلسه، هيات قضايي وارد شور شدند تا براي سرنوشت متهم تصميم گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید