دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » محاكمه دختر به اتهام قتل پدر/ او مرا كتك مي زد+‌تصوير

محاكمه دختر به اتهام قتل پدر/ او مرا كتك مي زد+‌تصوير

0
252
کد خبر: 30483

میار: دختري كه پدرش را كشته بود روز گذشته در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شد.

به گزارش میار، روز يكم اسفند ماه سال 96 وقوع یک درگیری خانوادگی منجر به قتل به کلانتری 141 شهرک گلستان اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل در محل ارتکاب جنایت كه خانه اي واقع در بلوار کاج – سروستان یکم و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که مقتول بنام عبدالرضا طی یک نزاع و درگیری خانوادگی، توسط دخترش بنام شبنم و بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به ناحیه گردن و قسمت های مختلف بدن به قتل رسیده است.

بنا بر تحقیقات انجام شده از همسایگان، ساعت وقوع درگیری بین پدر و دختر حدودا ساعت 16 اعلام شد که همسایگان پس از اطلاع از موضوع وقوع جنایت و از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

در ادامه دختر متهم با حضور در كلانتري به اتهام خود اعتراف كرد و به اين ترتيب با تكميل تحقيقات پرونده اي در اين زمينه تشكيل شد و با صدور كيفرخواست، متهم روز گذشته در شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي زالي محاكمه شد. در ابتداي اين جلسه خانواده مقتول براي متهم درخواست قصاص كردند و هنگاميكه متهم در جايگاه قرار گرفت گفت:‌ روز حادثه من به باشگاه ورزشی رفته‌بودم، چند ساعتی در باشگاه بودم خرید هم کرده‌بودم. وقتی کارم تمام شد متوجه شدم که مادرم چندین بار به من زنگ زده‌است. وقتی تماس گرفتم او از من کمک خواست گفت پدرم او را از خانه بیرون کرده‌است. به خانه پدرم رفتم تا موضوع مادرم را حل کنم. پدرم خیلی عصبانی بود. او گفت: مقصر تو هستی که واسطه شدی مادرت برگردد تو به من گفتی که او به خانه بیاید. بعد پدرم به من گفت که خانه‌ای که داده بود را خالی کنم گفتم حالا که امکان ندارد صبر کن خانه پیدا کنم و بحثمان بالا گرفت. پدرم با لگد من را زد و پرت کرد و دعوا کردیم من کمی هم خریده کرده‌بودم و در میان خریدها دو چاقو هم بود خواستم خریدها را جمع کنم و بروم که پدرم پایش گیرکرد و به زمین افتاد و نمي دانم چه طور چاقو ها به او خورد و فوت شد.

در انتهاي اين جلسه هيئت قضائي وارد شور شدند تا براي متهم تصميم گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید