دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » شیوه جدید کلاهبرداری در سایت های خرید اینترنتی کالا

شیوه جدید کلاهبرداری در سایت های خرید اینترنتی کالا

0
230
کد خبر: 30441
میار: مردی که با آگهی کردن لوازمی در سایت های اینترنتی از سادگی شهروندان سو استفاده و از آنها کلاهبرداری می کرد شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش میار، شب گذشته ماموران گشت کلانتری 149 امامزاده حسن حین گشت زنی های شبانه خود متوجه استعمال موادمخدر از سوی فردی جوان کنار خیابان می شوند که با مراجعه به این فرد از او مدارک هویتی اش درخواست می شود.
با دریافت مدارک هویتی فرد معتاد، مشخص می شود در مراجع قضائی برای این فرد قرار مجرمیت صادر شده است و از سوی مقام قضائی تحت پیگرد می باشد که با بررسی های بیشتر مشخص شد که این فرد با آگهی کردن ضبط و باند مربوط به خودرویی، دو شهروند از اسفراین و همدان را اغفال و از آنها درخواست کرده است که قبل از تحویل کالا پول آن را واریز کنند اما کالاهای مربوطه را به هیچ عنوان به این افراد که قرار بوده برای آنها به شهرشان ارسال کند، تحویل نداده است.
با توجه به این موضوع این فرد بازداشت و در اسرع وقت قانونی به مقام محترم قضائی معرفی خواهد شد تا اقدامات مقتضی در این رابطه صورت بگیرد.
سرهنگ محمدرضا ملکوتی، رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن در انتها با اعلام این خبر گفت: به شهروندان توصیه اکید می شود که قبل از تحویل کالاهایی که در سایت های خرید و فروش اینترنتی آگهی می شوند به هیچ عنوان به حساب فروشندگان آنها پولی واریز نکنند تا از به وقوع پیوستن مشکلات بعدی در امان بمانند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید