یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » قاتل معروف محله بيسيم باز هم اعدام گرفت

قاتل معروف محله بيسيم باز هم اعدام گرفت

0
301
کد خبر: 30270

میار: مردی که در جریان یک نزاع مرتکب قتل شده بود با راي قضات شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران به قصاص محكوم شد.

به گزارش میار، رسیدگی به این پرونده از روز دوم اردیبهشت سال گذشته با اعلام گزارشی به پلیس آغاز شد. ماموران دریافتند در جریان نزاعی که در یک مجلس عروسی رخ داده، فردی هدف ضربه چاقو قرار گرفته و زخمی شده است.

در شرایطی که رسیدگی به این پرونده ادامه داشت، 11 روز بعد خبر رسید مرد زخمی به‌علت عفونت ناشی از ضربه وارده جان خود را از دست داده است.  پس از آن تحقیقات وارد مرحله‌ای تازه شد و کارآگاهان پی بردند این قتل به دست جوانی به نام حامد انجام شده است به همین دلیل بعد از انجام بررسی‌های لازم حامد را بازداشت کردند.

این جوان بعد از دستگیری به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.  وي گفت: من در جشن عروسی شرکت کرده بودم. در آنجا مشروب خوردم و در شرایطی که حالت عادی نداشتم، با مقتول درگیر شدم و ضربه‌ای را به او زدم البته هدفم قتل نبود. 

متهم بعد از اعتراف به جرمش با دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد این در حالی بود که والدین مقتول از طرح شکایت علیه متهم خودداری کردند و این پرونده بدون شاکی خصوصی و فقط به خاطر جنبه عمومی جرم مفتوح ماند.

در این میان معلوم شد حامد قبلا نیز فردی را کشته و زندانی شده بود. محتویات آن پرونده نشان داد حامد در آن ماجرا نیز به قتل عمدی متهم بود اما مدتی بعد از دستگیری توانست رضایت اولیای دم مقتول را جلب کند و از قصاص رهایی یابد. با  وجود این، او به‌خاطر جنبه عمومی جرم محاکمه و به زندان محکوم شده و بعد از گذراندن دوران محکومیت خود آزاد شده بود که پس از آن مرتکب جنایت دوم شد. در نهايت چندي پيش جلسه رسيدگي به اين پرونده در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي قربانزاده برگزار شد و متهم در حالي در جايگاه قرار گرفت كه اين بار مادر مقتول به عنوان تنها اولياي دم در دادگاه حضور يافته بود. اين مادر داغدار براي قاتل فرزندش قصاص خواست و هيات قضايي اين شعبه نيز با توجه به مدارك موجود در پرونده، حامد را به قصاص محكوم كردند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید