دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » قتل هم‌خانه به ‌خاطر كوچكي جا و مكان!

قتل هم‌خانه به ‌خاطر كوچكي جا و مكان!

0
310
کد خبر: 29692

میار: مرد كارگر كه مدتي با چندنفر از كارگران همشهري‌اش هم‌خانه شده بود، سر جا و مكان درگير شدند كه در‌ادامه اين دعوا به قتل يك‌تن از كارگران منجر شد.

به گزارش میار، خردادماه پارسال بود كه پليس در محدوده دماوند تهران از ماجراي درگيري خونين چند‌تبعه افغان با يكديگر باخبر شد و براي بررسي مسئله خيلي سريع به محل اعزام كه در آنجا مشخص شد، دو گروه افغانستاني به جان يكديگر افتاده‌اند و يكي از آنها فردي از گروه مقابل را به قتل رسانده است.

به‌زودي متهمان بازداشت و با تكميل تحقيقات براي تمامي ‌متهمان به‌دليل حضور غيرمجاز در ايران و شركت در نزاع منجر به قتل و تنها براي متهم اصلي پرونده علاوه بر اين اتهامات، اتهام قتل قرار جلب به دادرسي صادر شد و با صدوركيفرخواست عليه آنها، پرونده به دادگاه كيفري يك استان تهران ارسال شد و هفته گذشته متهم اصلي پرونده از زندان به شعبه دوم منتقل شد. او زماني‌كه با درخواست اولياي دم مبني بر قصاص روبه‌رو شد عنوان داشت: من اتهام‌ام را قبول دارم و خواهش مي‌كنم كه هرچه سريع‌تر حكم قصاص مرا جاري كنيد.

او در توضيح جزئيات ماجراي درگيري نيز گفت:‌ چندبار قبل از روز درگيري بين گروه من و برادرانم با گروه مقتول و برادرانش درگيري پيش آمده بود. خانه‌اي كه در آنجا سكونت داشتيم و شب‌ها را مي‌گذرانديم خيلي جاي كوچكي بود و همين باعث شده بود، دائم باهم كشمكش داشته باشيم تا اينكه آن‌روز درگيري شدت گرفت و چاقوكشي شد و من هم مقتول را زدم به‌خاطر اينكه از آنجا نمي‌رفتند تا ما با آسايش زندگي كنيم.

در انتها هيات قضايي به رياست قاضي زالي وارد شور شدند تا براي تعيين سرنوشت متهم پرونده تصميم‌گيري كنند.

دسته بندی: حوادث میار / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید