دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » قاتلي كه خودش را راحت تسليم پليس كرد!

قاتلي كه خودش را راحت تسليم پليس كرد!

0
367
کد خبر: 29689

میار: پسري كه در جريان محاكمه قتل دوستش، با ادعاي دفاع مشروع قصد رهايي از قصاص را داشت با راي قضات شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران به قصاص محكوم شد

به گزارش میار، شب 21  مهرماه سال گذشته بود كه ماموران انتظامي در قرچك ورامين از طريق تماس هاي مردمي با پليس 110، در جريان قتل مرد جواني در اين محدوده قرار گرفتند و با حضور سريع در محل، تحقيقات اوليه خود را درباره موضوع كليد زدند كه به اين ترتيب پسر 18 ساله اي جلو آمد و در تشريح ماجرا بيان داشت كه دوست اش را به ضرب چاقو كشته است چراكه او خيال تجاوز به اين پسر نوجوان را داشته است. اين پسر كه قفسه ساز بود در ادامه مدعي شد مقتول كه آرايشگر محله مي باشد، او را به مشروب خوري دعوت كرده و طي اين ماجرا، هر دو به شدت مست كرده بود و درگيري بين شان شدت مي گيرد كه پسر نوجوان به دليل متوجه شدن قصد قاتل در تجاوز به او، دست به قتل مرد آرايشگر مي زند.  

در ادامه پليس متهم پرونده را دستگير و روانه بازداشتگاه كرد و بعد از تكميل تحقيقات توسط ماموران آگاهي، عليه متهم كيفرخواست به اتهام قتل عمدي و شرب خمر صادر شد در حاليكه هيچ دليلي از سوي متهم مبني بر قصد تجاوز از سوي مقتول به خودش ارائه نشده بود؛ به اين ترتيب متهم براي محاكمه روز گذشته به شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران منتقل شد.

در اين جلسه كه به رياست قاضي عبداللهي و مستشاري قاضي واعظي تشكيل شده بود ابتدا اولياي دم در جايگاه قرار گرفتند و براي قاتل فرزندشان درخواست قصاص نفس كردند و در ادامه متهم كه ماجراي ارتكاب قتل را از همان ابتداي دستگيري تا به امروز قبول داشت در جايگاه قرار گرفت و در دفاع از اتهامات خود، مبني بر شرب خمر و قتل توضيح داد: روز 21 مهر ماه وقتي از كار قفسه سازي كه براي يكي از دوستان خود انجام داده بودم به خانه بازگشتم، مقتول تماس گرفت و مرا به آرايشگاه اش دعوت كرد. وقتي به آنجا رفتم ديدم او لباس و كتاني نو خريداري كرده است كه جريان را از او پرسيدم و مقتول گفت در قمار شركت و با پولي كه برده اينها را خريداري كرده است و حتي عنوان كرد اگر تو هم با من به اين مجلس قمار آمده بودي شايد پول خوبي گيرت مي آمد. بعد از آن كه كارش تمام شد، وسايل را برداشتم و او نيز در حاليكه مشروب و يك سري خوردني خريده بود مرا به خانه اش كه واقع در آپارتماني بود برد. آنجا به من مشروب تعارف كرد اما من نپذيرفتم كه وقتي اصرار كرد ديگر چاره اي نداشتم و به زور مشروب خوردم كه حالم خراب شد و بعد از آن در حاليكه او مي ديد حالم بد شده است به من گفت بيا باز هم مشروب بخور چون اينطور حالت بهتر مي شود. من هم حرف اش را پذيرفتم چون همانطوري با آن حال خراب نمي توانستم به خانه بروم و بعد از آن كه دوباره مشروب خوردم باز هم حالم بدتر شد اما او توجهي نكرد و بعد از اينكه مشروب زيادي خورده بود به من گفت تو به عليرضا كه دوست مشترك مان بود توجه بيشتري مي كني. حرف زياد زد و حتي مدعي شد كه با وجود خوبي هاي زيادي كه در حق من كرده است من به او توجهي نمي كنم و به عليرضا بيشتر توجه دارم. نمي دانستم بايد چه كار كنم كه ديدم او جايي براي ام پهن كرده است تا شب را همانجا بخوابم و در ادامه به من گفت كه اگر من بدي اي در حق ات بكنم حق دارم چون تو اصلا به من توجه نداري و نسبت به من بي مهر هستي، در حاليكه من به تو خوبي زياد كرده ام. در ادامه او مي خواست من در همان رختخوابي كه پهن كرده بود تجاوز كند كه من عصباني شدم و با ضربه پا تلويزيون خانه اش را شكستم اما وقتي اصرارهاي بيش از حد او را ديدم، تصميم گرفتم خودم را از پنجره خانه به بيرون پرتاب كنم كه او يك چاقو در دست اش گرفت و وقتي مي خواست با همان مرا بزند، با استفاده از كارد آشپزخانه كه در دسترس ام بود ضربه اي به او زدم قبل از اينكه او بخواهد مرا از پاي در بياورد و مرا تسليم خواسته نفساني اش بكند.

در ادامه متهم با معذرت خواهي از اولياي دم به آنها تسليت گفت و از آنها به دليل كشتن فرزندشان طلب حلاليت كرد و عنوان داشت:‌ من قصد كشتن او را نداشتم و اگر مي خواستم او را بكشم خودم را تسليم پليس نمي كردم در حاليكه همان لحظه بعد از قتل جسد مقتول را برداشتم و در حاليكه تنها يك ضربه به قفسه سينه اش زده بودم، به پايين ساختمان بردم و همسايه ها نيز شاهد بودند كه از آنها خواستم با پليس تماس بگيرند و همينكه پليس آمد خودم را به راحتي تسليم پليس كردم و همه چيز را به آنها گفتم.

در انتهاي اين جلسه هيئت قضائي شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران وارد شور شدند و متهم را به اتهام قتل عمدي به قصاص نفس و به دليل شرب خمر به 80 ضربه شلاق حدي محكوم كردند.

دسته بندی: حوادث / حوادث میار
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید