دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سرقت وحشتناك از طلافروشي ناكام ماند + تصوير

سرقت وحشتناك از طلافروشي ناكام ماند + تصوير

0
204
کد خبر: 29512

میار: سارقان مسلح از سرقت یک طلافروشی در تهرانسر ناكام ماندند اما همچنان پليس براي دستگيري آنها تحقيقات خود را ادامه مي‌دهد.

به گزارش میار، ساعت 20:50 شب يكشنبه هفته جاري، حسب اخبار واصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی ‌بر شنیده شدن صدای تیراندازی در خیابان رجایی تهرانسر، مأموران گشت کلانتری به سرعت به محل اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل اثر شلیک گلوله روی شیشه‌های طلافروشی را مشاهده کردند که پس از بررسی‌های اولیه و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد دو سارق قصد سرقت از طلافروشی را داشته‌اند.

بررسی‌های بیشتر نشان داد سارقان به صورت پیاده در یک لحظه به فاصله نیم متری ویترین مغازه نزدیک شده و یکی از آنها که صورت خود را با پارچه سفید رنگ پوشانده بود  با اسلحه کلت کمری چهار تیر به سمت ویترین شلیک کرده اما شیشه‌ها به دلیل استحکام و ضد سرقت بودن نشکسته بود.

سارق دیگر که بینی‌اش را با چسب چسبانده بود و ساک دستی همراه داشت پس از شلیک گلوله‌ها توسط همدستش، به نرده‌های نصب شده روی شیشه چند مشت زد که نتیجه‌ای نداد.

در نهایت سارقان که در اقدام خود ناکام شده بودند فرار را بر قرار ترجیح دادند و با موتورسیکلتی که 20 متر جلوتر راکبش نبش کوچه‌ای منتظرشان بود، به سمت بزرگراه آزادگان متواری شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در این حادثه کسی صدمه ندید و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار دارد.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید