سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » رسيدگي دوباره پرونده قتل صاحب کارخانه شیرآلات سازی در دادگاه+ تصویر

رسيدگي دوباره پرونده قتل صاحب کارخانه شیرآلات سازی در دادگاه+ تصویر

0
245
کد خبر: 29459

میار: قضات ديوان عالي كشور بر راي قضات دادگاه كيفري يك استان تهران درباره دو حكم قصاص براي قتل مدير عامل يك شركت خصوصي نقض گرفتند و به اين صورت بار ديگر اين پرونده در شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش میار، بیست و نهم دی ماه سال 90 مردي 39 ساله که مدیرعامل یک شرکت خصوصی فروش شیرآلات در حاشیه تهران بود به طرز مرموزی ناپدید شد.

تلاش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن این مرد ادامه داشت تا اینکه 11 ماه بعد روشن شد اموال میلیونی رضا به نام یک مرد 38 ساله به نام فرهاد که با او در رفت و آمد بود سند خورده است.

فرهاد بازداشت شد اما گفت: من وکیل قانونی رضا بودم. او به من به وکالت بلاعزل داده بود تا اموالش را به نام خودم سند بزنم و در فرصت مناسب آنها را بفروشم.

در حالی که مدرکی علیه فرهاد به دست نیامده بود تکمیل تحقیقات و اظهارات نگهبان شرکت مسیر رسیدگی به پرونده را وارد مرحله تازه ای کرد و یکی از دوستان صمیمی فرهاد به نام هوشنگ که وی نیز با رضا در ارتباط بود بازداشت شد.

هوشنگ گفت ما ازمدتی پیش با رضا آشنا شدیم و با انگیزه تصاحب اموالش با او طرح شراکت ریختیم و در فرصتی مناسب او را داخل شرکت کشتیم و جنازه اش را داخل کارتن گالوانیزه موز گذاشتیم و آن را کف حیاط كارخانه خود مقتول دفن کردیم.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد بقایای جنازه دفن شده کشف و پزشکی قانونی علت مرگ را خفگی با سیم برق اعلام کرد.

به این ترتیب فرهاد نیز لب به اعتراف گشود اما ادعا کرد در قتل رضا دستی نداشته است تا اينكه با بررسي پرونده در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران هوشنگ و فرهاد هر دو به قصاص محكوم شدند اما اين راي تنها در مورد هوشنگ مورد تاييد قرار گرفت و راي براي فرهاد به دليل انكارهاي دائمي اش نقض گرفته شد. روز گذشته اين پرونده بار ديگر در شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران بررسي شد و باز هم با وجود مدارك متقن موجود در پرونده عليه فرهاد، او تمامي گناه هايش را منكر شد و صحبت هاي هيچ شهودي را نيز نپذيرفت.

در انتها قضات وارد شور شدند تا براي متهم تصميم گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید