یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » قیمت تپ‌سی پس از شروع طرح ترافیک جدید چه تغییری کرد؟

قیمت تپ‌سی پس از شروع طرح ترافیک جدید چه تغییری کرد؟

0
353
کد خبر: 29162

میار : با شروع طرح ترافیک جدید سال ۹۸ که موسوم به طرح کاهش آلودگی هوای تهران است رانندگان به جز ۲۰ روز در هر فصل، برای تردد در محدوده زوج و فرد شهر تهران ملزم به پرداخت هفت هزار تومان به صورت روزانه هستند. طرحی که بیش از همه به اقشار مسافربر در شهر تهران فشار وارد می‌کند.

نگار عرب، روابط عمومی شرکت تاکسی اینترنتی تپ‌سی در پاسخ به تجارت‌نیوز درباره احتمال افزایش قیمت در قیمت سفرهای خود به تجارت‌نیوز، اعلام کرد: در حال حاضر افزایش قیمت نداشته‌ایم و در حال بررسی شرایط هستیم ولی به موضوع افزایش قیمت در محدوده طرح آلودگی هوا، به عنوان یک گزینه منطقی نگاه می‌کنیم.

به گفته او، با اجرای این طرح، از یک طرف وضعیت عرضه و تقاضا در این محدوده تغییر خواهد کرد و از طرف دیگر، هزینه‌ پرداخت عوارض هم به هزینه‌های راننده اضافه خواهد شد و در بلندمدت، راننده نمی‌تواند این فشار را یک طرفه تحمل کند، بنابراین افزایش قیمت در محدوه‌ این طرح، منطقی و منصفانه به نظر می‌رسد.

عرب تاکید می‌کند: سیاست شرکت تپ‌سی نیز بر این است که در صورت نیاز، به صورت منطقی و با یک برنامه کارشناسی شده این تغییرات را در قیمت سفر محاسبه کند. تپ‌سی سعی دارد این تغییرات به گونه‌ای باشد که هم مسافر و هم راننده برای استفاده از اپلیکیشن تپ‌سی متضرر نشده و انجام این سفر برای هردو طرف مقرون به صرفه باشد.

 
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید