دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » دوقلوهای نهاوندی زیر چرخ خودروي پدربزرگ+ جزئيات وحشتناك

دوقلوهای نهاوندی زیر چرخ خودروي پدربزرگ+ جزئيات وحشتناك

0
261
کد خبر: 29083

میار: راننده یک دستگاه نیسان هنگام ورود به داخل حیاط منزل مسکونی در روستای جعفر آباد نهاوند، نوه های ۲ قلوي خود را زیر گرفت که طي اين حادثه یکی از آنها جان باخت.

به گزارش میار، سرهنگ رضا عزیزی، رییس پلیس راه همدان در تشريح اين خبر بيان داشت: پدر بزرگ با باز کردن در خانه قصد پارک وسیله نقلیه داخل حیاط منزل مسکونی را داشت که نوه‌های چهار ساله اش با دیدن او، هیجان زده شده و به سمت خودرو می‌روند. پدربزرگ متوجه حضور نوه‌ها نشده و با سرعت خودرو را به داخل حیاط هدایت می‌کند که در این هنگام این ۲ پسر خردسال زیر چرخ‌های وسیله نقلیه قرار می‌گیرند. با سر و صدا و هیاهوی کودکان پیرمرد متوجه سانحه شده اما در این تصادف دلخراش یکی از نوه‌ها جان باخته و دیگری مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ عزیزی از افزایش مرگ کودکان زیر ۱۲ سال در ماه جاري خبر داد و اضافه کرد: سوانح رانندگی از جاده‌های اصلی به داخل خانه‌ها کشیده شده است و بسیاری از کودکان به علت بی دقتی رانندگان جان خود را از دست دادند. خرداد امسال یک کودک در روستای «زاغه» بهار جان باخت همچنین ۲ کودک سرنشین یک دستگاه سواری حامل کالای قاچاق در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند. راننده‌ای سوئیچ خودرو خود را در اختیار فرزندش قرار داده که هنگام استارت زدن به علت قرار داشتن خودرو در دنده، وسیله نقلیه به سمت جلو حرکت و جان کودک پنج ساله را می‌گیرد. هفت کودک خرداد امسال در سوانح رانندگی جان باختند که تمامی این سوانح در جاده‌های فرعی و داخل روستاها رخ داده است.

دسته بندی: حوادث
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید