یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » ادعای عجیب زن همسایه درباره مرد شوم/ داخل رحم اش آثاری بود!

ادعای عجیب زن همسایه درباره مرد شوم/ داخل رحم اش آثاری بود!

0
429
کد خبر: 29027

میار: مردي كه با اتهام تجاوز به زن همسايه روبه‌رو شده بود، از سوي قضات دادگاه كيفري بيگناه شناخته شد اما با توجه به انجام عمل منافي عفت به شلاق و تبعيد و كار اجباري محكوم شد.

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده با شكايت زن جواني در يافت آباد تهران از مرد همسايه‌اش كه در يك ساختمان زندگي مي‌كردند آغاز شد. اين زن جوان مدعي بود وقتي همسرش از خانه خارج شده است مرد همسايه از فرصت استفاده كرده و با زدن در خانه او، به زور وارد خانه‌اش شده و با تهديد يك چاقو او را مورد تجاوز قرار داده است.

اين زن سريعا به پزشكي قانوني معرفي و مشخص شد آثار رابطه با دو مرد در رحم اش وجود دارد كه تحقيقات دقيق پزشكي قانوني مشخص كرد يكي از آثار مربوط به شوهرش بوده اما آثار ديگري دقيقا مشخص نيست به چه كسي تعلق دارد. با اين وصف مرد همسايه بازداشت و مورد بازجويي قرار گرفت اما او مدعي بيگناهي بود.

او ادعا داشت طي رابطه كاري كه با زن جوان داشته است، او چيزهايي را خريداري كرده و پولش را با متهم حساب نكرده است. متهم مدعي بود زن جوان ادعا مي‌كرد شوهرش پول نمي‌دهد و هميشه با من درد دل مي‌كرد و اين موضوع باعث شده بود دلم برايش بسوزد و اجناسي را به او بفروشم و مواقعي نيز پول نيز به او قرض مي‌دادم تا اينكه يك روز خودش از من درخواست رابطه كرد و حتي صبح در خانه را نيز باز گذاشت تا من بعد از رفتن شوهرش به سراغ او بروم و با او رابطه داشته باشم. اين متهم همچنين مدعي بود احتمال دارد زن جوان به دليل اينكه نمي‌خواست پول‌هاي او را پس بدهد تصميم به طرح چنين شكايتي گرفته است.

در ادامه قضات شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران وارد شور شدند و متهم را با توجه به مدارك موجود به 99 ضربه شلاق، يك سال تبعيد و 124 ساعت كار نظافتي اجباري محكوم كردند كه اين راي در ديوان عالي كشور مورد تاييد قرار گرفت.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید