سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » درخواست قصاص برای قاتل نوجوان/ او در مراسم عروسی مردی را کشت!

درخواست قصاص برای قاتل نوجوان/ او در مراسم عروسی مردی را کشت!

0
242
کد خبر: 29024

میار: پسر نوجوانی که متهم است حین رقص چوب فردی را به قتل رسانده، در جلسه رسیدگی دوباره به اتهاماتش اينبار كلا منكر زدن چاقو به مقتول شد!

به گزارش میار، ساعت یک بامداد نوزدهم بهمن سه سال قبل وقوع یک نزاع و درگیری دسته‌جمعی در بلوار الغدیر جنوبی به کلانتری 151 یافت‌آباد اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد نزاع مربوط به دعوت‌شدگان در یک مراسم عروسی است که در داخل تالار عروسی با یکدیگر درگیر شده‌اند و در جریان آن یکی از مهمانان به نام شاهین 24 ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه سینه به قتل رسیده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته داخل تالار عروسی، موفق به شناسایی جوانی شدند که در یک لحظه چاقویی را از زیر لباس خود خارج کرده، به سمت مقتول رفته، ضربه‌ای را به او وارد کرده و پس از آن نیز به‌سرعت از تالار خارج شده است.

با شناسایی این جوان به نام مسعود، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که او برادرزاده مهران است که در یک لحظه با چاقوی همراهش اقدام به ارتکاب جنایت کرده اما به‌واسطه سن کم، کسی در شلوغی درگیری متوجه او نبوده است.

متهم پس ازدستگيري در همان تحقیقات اولیه به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: مقتول با یک چاقو به سمت پدرم حمله‌ور شده بود و من نیز به حمایت از پدرم، با چاقویی که همیشه در زیر لباس خود همراه داشتم ضربه‌ای به سینه مقتول زدم و به‌سرعت از تالار خارج شدم.

بعد از گفته‌های متهم و صدور کیفرخواست علیه او، پرونده برای رسیدگی به شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم در جلسه رسيدگي به اين پرونده گفت: من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم، چون فقط یک خط روی بدن او انداختم. روز عروسی مهمان‌ها داشتند رقص چوب می‌کردند که مقتول آمد و خواست چوب را از یکی از بزرگان فامیل بگیرد. پدرم به او اعتراض کرد و گفت اول باید بزرگ‌ترها برقصند، بعد جوان‌ترها برقصند.

در پایان هیات قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند و متهم را به دليل سن پايين‌اش به پنج سال حبس و پرداخت ديه محكوم كردند كه اين راي مورد تاييد قضات ديوان عالي كشور قرار نگرفت و متهم بار ديگر هفته گذشته در شعبه هفتم دادگاه كيفري تحت محاكمه قرار گرفت و اين بار كلا زدن چاقو به مقتول را نيز منكر شد و گفت اصلا چاقوي من به مقتول اصابت نكرده است.

در انتها قضات وارد شور شدند تا با توجه به گواهي پزشكي قانوني درباره رشد عقلي متهم تصميم خود را اعلام كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید