جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » تبعيد و شلاق براي فوتباليست ليگ برتري/ او دختري را آزار داد!

تبعيد و شلاق براي فوتباليست ليگ برتري/ او دختري را آزار داد!

0
473
کد خبر: 28737

میار: فوتبالیست ليگ برتري که متهم است دختر نوجوانی را باردار کرده بود، با توجه به مدارك موجود در پرونده و با تبرئه‌شدن از اتهام زناي به عنف، به دوسال تبعيد و شلاق محكوم شد

به گزارش میار، سه‌سال قبل دختر نوجوانی به همراه مادرش نزد پلیس رفت و گفت جوان فوتبالیستی به همراه دوستش به او تعرض کرده است. این دختر که باردار بود، گفت در ابتدا قصد علني‌كردن اين موضوع را نداشته است و در ادامه با به‌هم‌ريختن زندگي خانواده‌اش به‌دليل باردار‌شدن او، تصمیم به اين شکایت گرفته است.

او در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: من با جوان فوتبالیستي كه در تيم ليگ برتري بازي مي‌كرد، دوست بودم و باهم بیرون می‌رفتیم؛ حدود سه‌سال بود که باهم رابطه داشتیم. روز حادثه او به همراه دوستش مقابل دبیرستان آمد و من و دوستم را سوار ماشین کرد، بعد از اینکه دوستم را به خانه‌اش رساندیم، قرار شد که من را به خانه‌ام برسانند اما پسر جوان که دوستم بود به همراه دوستش، هردو به من تجاوز كردند. وقتی به خانه برگشتم خیلی حالم بد بود و اصلا وضعیت خوبی نداشتم. ترسیدم موضوع را به مادرم بگویم. مدتی بعد متوجه شدم، باردار هستم و همان موقع بود که همه‌چیز را به مادرم گفتم؛ هردوی ما گیج بودیم و نمی‌دانستیم باید چه کنیم. هفت‌ماه از این ماجرا گذشته ‌بود که پدرم با توجه به جلوآمدن شكم‌ام موضوع را فهمید و آن‌قدر از دست من و مادرم عصبانی شد که مادرم را طلاق داد و زندگی ما تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفت؛ به همین‌خاطر هم شکایت کردم و نمی‌دانم با این بچه بايد چه کنم.

تحقیقات پلیس نشان داد، پسر جوان و دوستش بعد از این حادثه فرار کرده‌اند. مدت‌ها بعد و درحالی‌که کودک به‌دنیا آمده‌ و به بهزیستی تحویل داده ‌شده ‌بود، پلیس موفق به شناسایی یکی از متهمان شد. فوتبالیست جوان بعد از بازداشت‌‌شدن، ادعای دختر نوجوان درخصوص تجاوز را رد کرد و گفت: من به او تجاوز نکردم؛ ما سه‌سال بود که با‌هم دوست بودیم و من واقعا عاشق این دختر شدم و در این مدت خیلی باهم رابطه داشتیم اما هیچ‌کدام به زور نبود. روز حادثه نمی‌دانم که دوستم هم به او تعرض کرد یا نه اما وقتی دختر نوجوان ما را تهدید به شکایت کرد، ترسیدیم و فرار کردیم؛ ضمن اینکه من مسئولیت کودک را درصورتی‌ که ثابت شود فرزند من است، قبول می‌کنم.

زمانی که دادگاه از بهزیستی خواست درباره کودک اطلاعاتی را به دادگاه بفرستد، آنها گفتند چندماه قبل از نامه دادگاه کودک را به زوجی سپرده‌اند و کنترل‌های انجام‌شده نشان می‌دهد، این کودک وضعیت خوبی دارد و خانواده جدیدش با او مهربان هستند. با شناسایی خانواده جدید کودک مشخص شد زوجی که این کودک را به‌عنوان فرزند قبول کردند، از خانواده‌ای با سطح اقتصادی متوسط به بالا و هر دو بسیار خوش‌سابقه هستند.

درادامه پدر خوانده کودک برای ادای توضیحات به دادگاه رفت. او گفت: من زمانی این کودک را به ‌عنوان فرزندم قبول کردم که بسیار بیمار بود. پزشکان گفته ‌بودند زنده نمی‌ماند اما آن‌قدر با همسرم تلاش کردیم و او را نزد پزشکان مختلف بردیم و مشورت گرفتیم و از بچه مراقبت کردیم که حالش خوب شد و حالا بچه‌ای شیرین و تپل شده‌ که باهم بسیار اخت شده‌ایم و مادرش را خیلی دوست دارد. من درخواست می‌کنم بچه را از ما نگیرید و آرامش ما و کودک را به‌هم نزنید.

درادامه با توجه به درخواست فوتبالیست جوان، آزمایشات دی.‌ان.‌ای روی این کودک انجام شد و چندي پيش بعد از پایان تحقیقات مقدماتی پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت. در ابتدای اين جلسه، دختر شکایت خود را مطرح کرد و مصرانه بر تجاوز به خود تأکید کرد. سپس پدر و مادر او در جایگاه حاضر شدند و درخواست کردند به تجاوزی که به دخترشان شده، رسیدگی شود. پدر دختر درباره اینکه چرا همسرش را طلاق داده است نيز توضيح داد: همسرم واقعیت را به من نگفت؛ او هفت‌ماه می‌دانست دخترمان حامله است اما هیچ‌چیز نگفت درحالی‌که اگر همان ابتدا واقعیت را به من می‌گفت، کاری می‌کردیم که زندگی دخترمان این‌طور تحت تأثیر قرار نگیرد. زنی را که به شوهرش دروغ به این بزرگی بگوید، باید طلاق داد.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من این دختر را دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم و حتی گفتم حاضرم با او ازدواج کنم اما خانواده‌اش قبول نمی‌کنند و خود دختر هم قبول نمی‌کند؛ من به او تجاوز نکردم و رابطه ما به خاطر علاقه‌ای بود که به او داشتم و آن روز هم نمي‌دانم چرا او را دراختيار دوستم قرار دادم كه با‌هم رابطه داشته باشند كه با اين رخدادها بالاخره از كار و زندگي افتادم، حالا نه فوتباليست هستم و نه كار درست و حسابي دارم و آينده‌ام نيز نابود شده است.

در ادامه آزمایشات پزشکی قانونی نشان داد، پدر کودک همان فوتبالیست جوان است و زمانی که این موضوع مشخص شد؛ وي گفت: من مسئولیت کودک‌ام را قبول می‌کنم و درصورتی‌که دختر جوان قبول کند، با او ازدواج خواهم كرد تا بچه را باهم بزرگ کنیم.

با پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و درحالي‌كه همچنان قرار است كودك دراختيار خانواده‌اش بماند، به فوتباليست جوان دوسال تبعيد و شلاق داده شد تا به اين صورت مجازات شود، گفتني است اين جوان از اتهام تجاوز به دختر جوان نيز تبرئه شده است.  

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید