جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » صدور كيفرخواست براي قاتل همسايه/ مستاجرش بودم جوابم كرد!

صدور كيفرخواست براي قاتل همسايه/ مستاجرش بودم جوابم كرد!

0
235
کد خبر: 28670

میار: مردي كه همسايه خود را بهمن سال گذشته كشته و نيمه ارديبهشت امسال بازداشت شده بود، به زودي در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي عبداللهي پاي ميز محاكمه خواهد رفت.

به گزارش میار، روز 26 بهمن  سال گذشته بود كه بازپرس كشيك قتل پايتخت با تماس خانم جواني با پليس 110، در جريان قتل شوهر اين زن قرار گرفتند. قاضي ويژه قتل با حضور در محل تحقيقات اوليه را در اين رابطه آغاز كردند كه مشخص شد متوفي آرايشگر محله است و حين درگيري با همسايه‌اش به قتل رسيده است.

زن مقتول در تشريح ماجرا گفت: در حال كار در خانه بودم كه سر و صدايي آمد و متوجه شدم شوهرم با همسايه‌مان كه مرد معتادي بود درگير شده است. سريعا به دم مغازه شوهرم رفتم كه ديدم او افتاده و داد مي‌زند شاهرگم را زد و مرد همسايه نيز از محل متواري شده بود.

در ادامه تحقيقات با دستور بازپرس كشيك قتل پايتخت ادامه داشت تا اينكه متهم دستگير و روانه بازداشتگاه آگاهي شد. اين مرد كه چاره‌اي جز اعتراف نداشت،گفت: معتاد هستم و با اين حال آزارم به هيچ كسي نمي‌رسد. زن و بچه هم دارم و از وقتي كه به خانه مقتول رفته بودم و آنجا را اجاره كرده بودم هيچ بحثي سر پرداخت كرايه و دير يا زود شدن آن نشده بود اما يك روز او جلوي مرا گرفت و گفت به دليل اعتياد بايد از اينجا برويد. من هم عصباني شدم و در حالي‌كه جر و بحث‌مان بالا گرفته بود او با يك چوب كه تعداد زيادي ميخ روي آن بود قصد زدن من را كرد اما سريع وارد عمل شدم و با يك ضربه چاقو او را ناكار كردم.

بالاخره با انجام تحقيقات پرونده تكميل شد و بعد از صدور كيفرخواست عليه متهم، پرونده براي اجراي جلسه دادگاه به شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران ارسال شد و قرار است متهم به زودي پاي ميز محاكمه قرار بگيرد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید