یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری خرده فروش موادمخدر و کشف اسلحه کمری از او

دستگیری خرده فروش موادمخدر و کشف اسلحه کمری از او

0
258
کد خبر: 28634
میار: رئیس کلانتری 125 یوسف آباد از دستگیری عامل تیراندازی های شبانه در محور اتوبان کردستان و کشف 60 بسته موادمخدر از او خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ احمد ناصری تشریح کرد: طی اخبار واصله از طریق تماس های مردمی مشخص شده بود در حدود یک ماه اخیر صداهای عجیب و غریبی، مبنی بر تیراندازی در محور اتوبان کردستان به گوش می رسد که عامل این تیراندازی ها نامشخص بود.
وی ادامه داد: عملیات پلیسی برای شناسایی عامل این تیراندازی ها در جریان بود تااینکه شب گذشته حین اجرای طرح مقابله با سرقت در محدوده یوسف آباد، ماموران ضربت به همراه ماموران عملیات کلانتری به دو نفر پیاده که در بوستانی واقع در تقاطع اتوبان کردستان و خیابان اسدآبادی بودند، مشکوک شدند.
وی افزود: زمانیکه ماموران برای دستگیری دو فرد مشکوک وارد عمل، هر دو نفر متواری شدند و ماموران به دنبال فردی رفتند که همراه خود یک کیف دستی داشت و احتمال می رفت در این کیف مواد مخدر یا اسلحه ای موجود باشد که با دستگیری این فرد، از داخل کیف 60 بسته هروئین و شیشه مخدر به همراه یک اسلحه کلت کمری به دست آمد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در هنگام حضور این فرد در کلانتری، با وجود بازداشت اش همچنان گوشی وی زنگ می خورد و مشتری های زیادی برای دریافت مواد مخدر مصرفی شان با او تماس می گرفتند که در ادامه سوابق متهم نیز مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد شش ماه پیش متهم توسط این کلانتری بازداشت و روانه زندان شده بود اما با گذشت چهار ماه و نیم از زندان آزاد و دوباره به اعمال مجرمانه خود روی آورده است.
وی افزود: با دستگیری این متهم راز صداهای مرموز شلیک گلوله در اتوبان  کردستان، کشف شد و تلاش های پلیسی برای دستگیری متهم دیگر پرونده نیز جریان دارد.
بنابراین گزارش، متهم با تشکیل پرونده ای به دادسرای مواد مخدر معرفی شد.
دسته بندی: اجتماعی / انتظامی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید