یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » اجرای طرح مقابله با سرقت در محدوده دریاچه چیتگر

اجرای طرح مقابله با سرقت در محدوده دریاچه چیتگر

0
408
کد خبر: 28632
میار: رئیس کلانتری 181 وردآورد از دستگیری دو سارق به اتهام سرقت لوازم خودروی شهروندان در محدوده دریاچه چیتگر خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ سیدمراد پیروندی در تشریح این خبر بیان داشت: روز جمعه هفته گذشته و برای اجرای طرح مقابله با سرقت تیمی از ماموران عملیات کلانتری، برای دستگیری سارقان لوازم خودروی شهروندان در محدوده دریاچه چیتگر، با توجه به شدت گرفتن این موضوع در هفته اخیر وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: در بررسی ها ماموران موفق به شناسایی دو متهم حین ارتکاب به سرقت لوازم خودرو های پارک شده در اطراف مجموعه تفریحی دریاچه چیتگر شدند که با اقدامی ضربتی هر دو متهم دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند و از آنها شش دستگاه ساب و آمپلی فایر کشف شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: دو متهم 23 و 25 ساله در همان اقرارهای اولیه به سرقت از خودروهای پارک شده در محدوده دریاچه چیتگر اعتراف و عنوان کردند با روش کلاف زنی و یا شکاندن قفل صندوق عقب خودرو، اقدام به سرقت لوازم خودروهای شهروندان می کردند که در ادامه هر دو نفر با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
کلانتری محله وردآورد در انتهای اعلام این خبر بیان داشت: از شهروندان خواهش می شود برای پارک خودروی خود در اطراف مجموعه های تفریحی، حتی المقدور به پارکینگ های تعبیه شده مربوط به شهرداری در اطراف این مجموعه ها مراجعه کنند و جهت ایمنی بیشتر، از قفل ایمنی صندوق عقب و دزدگیر برای خودروی شان استفاده کنند.
دسته بندی: اجتماعی / انتظامی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید