جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » نقشه نوروزی زن جوان برای قتل شوهر / عروس خانم و حسن رابطه شیطانی داشتند!

نقشه نوروزی زن جوان برای قتل شوهر / عروس خانم و حسن رابطه شیطانی داشتند!

0
237
کد خبر: 28617

میار: زن جوان كه با همكاري دو مرد شوهرش را سر به نيست كرده بود روز گذشته در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران همه اتهامات اش را انكار كرد.

به گزارش میار، هشتمين روز از سال گذشته بود كه ماموران انتظامي در پاكدشت در جريان يك فقره فقداني مرد جواني در اين محدوده قرار گرفتند در حاليكه خانواده اين مرد مدعي بودند همسرش از شب گذشته از وي خبري ندارد. به اين ترتيب كارآگاهان پليس تلاش هاي خود را كليد زدند و مشخص شد همسر فقداني با مرد غريبه اي به تازگي آشنا شده است و احتمال اينكه او از ماجراي گمشدن شوهرش خبر داشته باشد قوت گرفت.

زن جوان به هويت ژينو كه با توجه به مدارك موجود در پرونده و محتواي پيامك هاي رد و بدل شده اش با مردي به نام حسن، چاره اي جز اعتراف نداشت به كشتن همسر جوانش به هويت نادر با همكاري حسن و دوستش حامد اعتراف كرد. در ادامه حامد و حسن نيز دستگير و براي انجام تحقيقات به اداره آگاهي منتقل شدند كه پس از اعتراف و بازسازي صحنه جنايت، كيفرخواست عليه هر سه متهم در اين پرونده صادر شد و متهمان روز گذشته در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي قربانزاده تحت محاكمه قرار گرفتند در حاليكه اولياي دم مقتول صغير بودند و به همين دليل معاون اول قوه قضائيه از جانب اولياي دم مقتول درخواست قصاص متهم پرونده را كرده بود.

زمانيكه متهم اصلي پرونده يعني حسن در جايگاه قرار گرفت با پذيرفتن اتهام خود در قتل نادر گفت:‌ شب واقعه همسر مقتول به من پيامك داد و گفت بيا شوهرم را بكش. او با نقشه قبلي به نادر گفته بود كه بيمار شده است و به همين دليل نادر او را به درمانگاه برده بود و من به همراه حامد  دم درمانگاه رفتم و با بيان اينكه راننده مسافركش مي باشم آن دو را سوار كردم اما در ميانه راه تغيير مسير دادم و به خاتون آباد محل جمع آوري زباله ها رفتم. در آنجا من و حامد نادر را با بستن بندي به دور گردنش خفه كرديم و جسد دست و پا بسته او را در ميان زباله ها انداختيم.

حامد نيز اتهام خود را گردن گرفت و با ابراز ندامت از كاري كه كرده بود عنوان داشت: از هيچ چيز خبر نداشتم و وقتي حسن مرا شب هنگام بيدار كرد به همراه او به محل رفتم و اصلا فكر نمي كردم كه قرار است مقتول كشته شود و گمان ام اين بود كه قرار است گوشمالي اش بدهيم اما كشته شد و جسدش را نيز به همراه حسن آنجا رها كرديم اما در كشتن مقتول من كاره اي نبودم.

در ادامه زن مقتول نيز با انكار تمامي اتهاماتش! در جايگاه قرار گرفت و گفت نه به حسن گفته بود شوهرش را بكشد و نه در جريان قتل دخالتي داشته است و حتي اتهام رابطه با متهم اصلي پرونده را نيز منكر شد.

در انتها قضات با توجه به مدارك موجود در پرونده و دفاعيات متهمان وارد شور شدند تا براي تعيين سرنوشت پرونده تصميم گيري كنند. 

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید