سه شنبه، 1 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » جاساز حرفه ای دو و نیم کیلو گرم تریاک برای ارسال به کانادا+ تصاویر

جاساز حرفه ای دو و نیم کیلو گرم تریاک برای ارسال به کانادا+ تصاویر

0
375
کد خبر: 28411
میار: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی و دستگیری دو متهم قبل از انتقال مواد مخدر از نوع تریاک به کشور کانادا خبر داد.
به گزارش میار، سردار کیوان ظهیری در تشریح این خبر بیان داشت: راس ساعت 12 جاری طی تماس ماموران پست اداره چهارراه لشگر با واحد انتظامی مستقر در اداره پست، تیم عملیات کلانتری 112 ابوسعید از وجود بسته ای مشکوک در این اداره باخبر شدند که فرد 33 ساله ای قصد ارسال آن را به کشور کانادا داشته است.
وی ادامه داد: به این ترتیب ماموران عملیات کلانتری، خیلی سریع وارد عمل شدند و با اعزام به محل بسته را که حاوی یک قاب عکس 45 در 50 سانتی متری بود مورد بررسی دقیق قرار دادند و مشخص شد به طرز ماهرانه ای در قاب عکس لول های حاوی تریاک جاساز شده است.
وی افزود: فرد ارسال کننده که همان موقع در اداره پست حضور داشت مورد تحقیق قرار گرفت و وی بیان داشت این بسته را از فرد 30 ساله دیگری که بیرون از اداره در خودروی او در حال استراحت بود، دریافت کرده است و برای ارسال به این اداره آورده است.
وی ادامه داد: به این ترتیب ماموران خیلی سریع وارد عمل شده و با راهنمایی های متهم 33 ساله، مالک اصلی بسته را که مدعی بود داخل ماشین در حال استراحت می باشد دستگیر کردند و با دلالت هر دو متهم به کلانتری مشخص شد، آنها هر دو دوست می باشند و با این نقشه قصد داشته اند مقدار دو و نیم کیلو تریاک را به کشور کانادا ارسال کنند.
این مقام بلندمرتبه انتظامی بیان داشت: یکی از متهمین مدعی بود مواد مخدر مکشوفه را به همراه دوستش از فردی در غرب ایران دریافت کرده است و قرار بوده دو نفری برای ارسال آن به کانادا اقدام کنند که در انتها با تشکیل پرونده ای، متهمین به همراه مواد مکشوفه در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفتند.
دسته بندی: حوادث / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید