دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری دو گوشی قاپ در شهرک قدس تهران

دستگیری دو گوشی قاپ در شهرک قدس تهران

0
297
کد خبر: 28408
میار: دو جوان 19 و 20 ساله که اقدام به گوشی قاپی های سریالی از شهروندان تهرانی می کردند طی عملیات پلیسی توسط ماموران عملیات کلانتری 134 شهرک قدس دستگیر شدند.
به گزارش میار، سرهنگ ضرغام آذین، رئیس کلانتری 134 شهرک قدس در تشریح این خبر بیان داشت: از اوایل امسال گوشی قاپی در محدوده این کلانتری شدت گرفته بود در حالیکه شکایت شکات نیز نشان از سریالی بودن این سرقت ها داشت که با شناسایی نقاط آلوده، ماموران عملیات کلانتری ماموریت یافتند به صورت شبانه روزی این نقاط را تحت کنترل خود داشته باشند.
وی ادامه داد: طی این گشت زنی های شبانه روزی بالاخره روز گذشته متهمان در حالیکه قصد کلید زدن آخرین سرقت خود را داشتند توسط ماموران گشت عملیات کلانتری مورد شناسایی قرار گرفتند و یکی از آنها قبل از ارتکاب به سرقت زمینگیر اما دیگری به یکی از شهرستان های کوچک البرز متواری شد.
وی افزود: با انجام تحقیقات سریعا مخفیگاه متهم دیگر نیز شناسایی و او نیز دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد که در تجسس های پلیسی از مخفیگاه این دو متهم تعداد 9 عدد گوشی سرقتی به همراه چهار عدد ساعت مچی سرقتی و دو قبضه سلاح سرد کشف و ضمیمه پرونده نیز شد.
وی ادامه داد: متهمان که در ابتدا منکر ارتکاب سرقت بودند در ادامه با مشاهده ادله و قرائن موجود لب به اعتراف گشودند و با فراخوان سریع شکات توسط کلانتری، 15 مالباخته در بدو ورود متهمان را مورد شناسایی قرار دادند و با بررسی های انجام شده توسط ماموران مشخص شد هر دو متهم 20 و 19 ساله دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت می باشند.
بنابراین گزارش، یکی از شکاتی که متهمان را مورد شناسایی قرار داده خانمی حدودا 45 ساله است که طی اظهارات خود مدعی شد در خیابان کتابخانه در حالیکه منتظر فرزند خود بود تا او را از آموزشگاه به خانه برساند از سوی متهمان هدف سرقت قرار گرفته بود. این خانم میانسال در حالیکه با هندزفری با فردی در آن طرف خط، مشغول صحبت بو، یکی از متهمان با استفاده از چاقو کپوری دسته چوبی ضربه ای به سرش می زند و با کشیدن هندزفری گوشی اش را نیز به سرقت می برد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید