جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » راز كشف تكه‌هاي بدن زني در يخچال فاش شد

راز كشف تكه‌هاي بدن زني در يخچال فاش شد

0
846
کد خبر: 28389

میار: كشف جسد زني در محدوده نارمك تهران در حالي‌كه سرش در خانه و بدنش در يخچال آشپزخانه قرار داشت، پرونده جنايي جديدي را در برابر پليس پايتخت قرار داد.

به گزارش میار، عصر روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وجود بوی تعفن در یک ساختمان چهار طبقه عوامل گشت کلانتری ۱۲۷ نارمک در محل حاضر شدند. محل اعلامی طبقه همکف ساختمان مذکور بود و در ورودی آکاردئونی ساختمان قفل بود که با همکاری عوامل آتش‌نشانی در آپارتمان مورد نظر باز شد. قبل از بازگشایی در گمان می‌رفت بوی نامطبوع مربوط به فاضلاب ساختمان باشد اما پس از گشایش در عوامل گشتی با جسد یک زن داخل یخچال مواجه شدند که با توجه به گذشت زمان دچار فساد شده بود و با پیگیری‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد در روز‌های پایانی سال گذشته این خانم و مردي که به نظر می‌رسد همسرش و از اتباع افغان بوده این آپارتمان را اجاره کرده و به همراه خواهرش در این محل سکونت داشته‌اند. با تحقیقاتی که از همسایگان انجام شد، مشخص شد ظاهرا در همان ایام ابتدایی سکونت این خانواده درگیری‌هایی بین خواهر مقتول و مرد افغانستاني رخ داده که در یکی از این درگیری‌ها دست همسر مقتول توسط خواهر مقتول مجروح شده و همسر مقتول اقدام به شکایت از فرد ضارب داشته و پرونده‌ای نیز در این خصوص در کلانتری ۱۲۷ و مراجع قضایی تشکیل شده بود. بنا به اظهارات همسایگان چند هفته پس از این درگیری خواهر مقتول اسباب خود را از این آپارتمان خارج و به محل دیگری نقل مکان کرده بود و همسایگان آخرین بار مرد افغانستاني را حدودا یک ماه پیش و هنگام خروج از آپارتمان دیده بودند و پس از آن هیچ اثری از حضور وی وجود نداشت و به نظر می‌رسيد با توجه به وضعیت جسد، زمان قتل حدودا یک ماه پیش باشد. در بررسی‌های میدانی که توسط تیم تشخیص هویت و عوامل گشت کلانتری ۱۲۷ انجام شد مقتول داخل اتاق خواب با استفاده از شی برنده مثل چاقو به قتل رسیده و قاتل سعی داشته با مثله كردن مقتول را درون یخچال قرار دهد تا از فساد وی جلو‌گیری کند و به اين شكل، فرصت کافی برای پنهان کردن خود داشته باشد و با اين تفاسير احتمال سفر قاتل به افغانستان نيز وجود دارد.

يكي از همسايه‌ها مدعي شد: با توجه به این‌که این خانم و آقا همیشه دخانیات استعمال می‌کردند و بوی آن موجب ناراحتی ساکنین شده بود چندین مرتبه از سوی اهالی ساختمان به آنها تذکر داده شده بود از همین‌رو ارتباطی بین ساکنین و این خانواده وجود نداشته و از آنها و رفت و آمدشان کسی با خبر نبود.

بنابراين گزارش، سرهنگ سهرابي منش،‌ رئيس كلانتري 127 نارمك نيز اعلام كرد: ضمن تحویل جسد به پزشکی قانونی در خصوص موضوع، اقدامات لازم انجام و پرونده جهت رسیدگی در اختیار مراجع قضایی و عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید