دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » اعترافات وحشتناك قاتل تيام كوچولو/ روسري ام را كشيد، كشتمش!

اعترافات وحشتناك قاتل تيام كوچولو/ روسري ام را كشيد، كشتمش!

0
1 312
کد خبر: 28344

میار: پرونده ربودن پسربچه چهار ساله از سوی زني معتاد، پس از 24 روز با اعتراف متهم به قتل اين كودك بي‌دفاع، رنگ و بوي جنايي گرفت.

سیدخلیل موسوی نیا/ 25اردیبهشت امسال خانواده‌ای با حضور در شعبه 11 دادسرای جنایی تهران از ربوده شدن پسر چهارساله‌شان به نام تیام از سوی زنی جوان خبر دادند.

با دستور بازپرس واحدی، تیمی از ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات برای بازداشت زن كودك‌ربا و نجات پسر خردسال را آغاز كردند. ماموران با تحقیق از خانواده كودك متوجه شدند تیام همراه برادر و مادرش به خانه مادربزرگ خانواده در شرق تهران رفته بودند كه زن كودك‌ربا او را در خیابان دیده و به بهانه بازی با فرزندش او را با خود برده است. همچنین در بازبینی دوربین‌های مداربسته دریافتند زن معتاد تیام را داخل كارتنی گذاشته و با خود برده است كه چند روز بعد متهم در یكی از بوستان‌های شهر تهران شناسایی و بازداشت شد. او مدعی بود تیام را برای گدایی برده اما او را در چهار راه تیرانداز در شرق تهران گم كرده است.

تحقيقات ادامه داشت تا اينكه عصر روز هفدهم خرداد امسال یكی از ماموران پاسگاه جاجرود با پدر تيام تماس گرفت و اعلام كرد جسد كودكی را در رودخانه خجیر یافته‌اند. پدر تيام با اطلاع از این تماس خودش را به پاسگاه رساند و مشخص شد در رودخانه جسد پسر خردسالي شبيه تيام كشف شده است. از زمانی كه تیام گم شد عكس و مشخصات او در اختیار همه مراكز پلیس از جمله پاسگاه جاجرود قرارداده شده بود و ماموران آن محل نيز به اين طريق جسد تيام را شناسايي كرده بودند كه با وجود گذشتن زمان زيادي از مرگ اين كودك، هم موهاي او شبيه  تيام بود و هم لباس‌اش مانند لباس‌هاي تيام بود كه با اين تفسير جسد براي پزشكي قانوني ارسال شد تا تحقيقات تخصصي روي آن صورت بگيرد.

در ادامه از متهم تحقيقات تخصصي بيشتري انجام شد كه وي بالاخره لب به اعتراف گشود و گفت: آن روز رفتیم جاجرود، مواد خریدم و کنار رودخانه در حال مصرف بودم که تیام روسری مرا گرفت و مرا اذیت کرد که عصبانی شدم و او را هل دادم به داخل رودخانه افتاد. خیلی تلاش کردم او را نجات بدهم اما جریان آب شديد بود که او را برد.

در انتها با توجه به اين اعترافات، متهم براي انجام تحقيقات بيشتر و بازسازي صحنه جنايت در اختيار ماموران اداره دهم آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید