دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری راننده تاکسی اینترنتی قبل از ارتکاب به آزار دو دختر / در جاده ورامین رخ داد

دستگیری راننده تاکسی اینترنتی قبل از ارتکاب به آزار دو دختر / در جاده ورامین رخ داد

0
299
کد خبر: 28325
میار: رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد از دستگیری یک راننده تاکسی اینترنتی که قصد آزار و اذیت دو دختر نوجوان را داشت خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ حیدر مسن آبادی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۱۹:۱۵ روز جاری دو دختر ۱۵ ساله در مراجعه به این کلانتری ابراز داشتند که از دست یک مرد آزارگر فرار کرده اند.
این مقام انتظامی ادامه داد: یکی از این دو دختر که حال بهتری نسبت به دیگری داشت شرح داد راس ساعت ۱۷:۳۰ به مقصد خانه دوست شان برای گرفتن یک کتاب درسی، سوار تاکسی اینترنتی می شوند درحالیکه خانواده هایشان نیز به طور کامل در جریان این موضوع بوده اند.
وی افزود: این راننده تاکسی پس از سوار کردن دو دختر نوجوان از مسیر اصلی خارج شده و آنها را به کمربندی دوم جاده ورامین قبل از پل فیروز آباد برده است و در آنجا با بهانه خرابی خودرو اش درب ماشین را باز می کند.
سرهنگ مسن آبادی ادامه داد: متهم ۴۵ ساله پس از پیاده شدن از خودرو با قصد آزار و اذیت، گردن یکی از دو دختر را می گیرد و وقتی با مقاومت دیگری روبرو می شود سراغ آن یکی دختر رفته و او را هدف نیت شومش قرار می دهد که در این کش و قوس ها گردنبند یکی از دو دختر نیز پاره می شود و در خودرو می افتد.
وی افزود: حین این اتفاقات و درحالیکه متهم برای رسیدن به نیت اش همچنان اصرار داشته است، یکدفعه هلی کوپتر هواناجا متعلق به نیروی انتظامی از آسمان منطقه عبور می کند که متهم با دیدن آن از ترس گیر افتادن در دام پلیس، هر دو دختر را در جاده رها می کند و به این شکل سوار بر خودروی خود که مشخصات آن نیز در موبایل یکی از دخترها موجود بود از محل متواری می شود.
رئیس کلانتری امین آباد ادامه داد: موضوع تحت بررسی های دقیق و پلیسی قرار گرفت و نیروهای عملیات کلانتری با در دست داشتن شماره ماشین و شماره موبایل راننده تاکسی اینترنتی، دو محل احتمالی حضور متهم در دولت آباد و شهر ری را مورد بررسی قرار دادند که النهایه پلیس موفق شد متهم را حین فرار در فیروزآباد شناسایی و دستگیر کند.
رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد با اشاره به اینکه متهم صاحب زن و دو فرزند می باشد بیان داشت: این راننده تاکسی اینترنتی با بیان اینکه در آن لحظات دچار وسوسه های شیطانی شده و در دام هوس افتاده بود، در آخر با ابراز ندامت، صراحتا بیان داشت که تنها با قصد آزار و اذیت اقدامات مجرمانه اش را مرتکب شده است.
بنابراین گزارش گردنبند یکی از دختران که حین کش و قوس بین متهم و شکات پاره شده بود، داخل خودرو کشف شد و متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده ای به مقام قضائی معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید