دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » عامل جنايت اتاق 251 بازداشت شد

عامل جنايت اتاق 251 بازداشت شد

0
251
کد خبر: 28304

میار: عامل قتل زن جوان در اتاق 251 هتل شهر با معرفي خود به پليس در پرديس، صراحتا كشتن همسرش را گردن گرفت.

به گزارش میار، ساعت سه بعد‌از‌ظهر سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت، خدمتکار هتل شهر تهرانپارس برای نظافت اتاق شماره ۲۵۱ به آنجا رفت اما هر چه در زد کسی جواب نداد و از آنجا که کلید اتاق به مسئول پذیرش تحویل نشده بود همين نشان می‌داد که مسافران در اتاق هستند.     

همین مسئله شک زن میانسال را برانگیخت. خدمتکار بلافاصله موضوع را به مدیریت اطلاع داد. طبق فهرست پذیرش هتل، زوج جوانی از شهرستان قائنات به هتل آمده و اتاق 251 این هتل را اجاره کرده‌ بودند.

در ادامه مشخص شد که مرد جوان ساکن در اتاق 251 روز 23 اردیبهشت هتل را ترک کرده اما زن جوان همراه او نبوده است. با مشخص شدن این موضوع و از آنجایی که احتمال می‌رفت زن جوان در اتاق 251 باشد، کارکنان هتل با کلید یدکی در را باز کرده و وارد اتاق شدند اما به محض ورود با جسد خونین زن جوان در کف اتاق مواجه شدند.

این جنایت بلافاصله از سوی مأموران کلانتری 147 گلبرگ به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و لحظاتی بعد كارآگاهان اداره دهم جنايي براي بررسي بيشتر ماجرا، راهی طبقه دوم هتل شهر در تهرانپارس شدند. آنها با ورود به محل، با جسد زن جوان در حالی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند. چاقویی که جنایت با آن رخ داده بود در کنار جسد افتاده و این در حالی بود که از زمان جنایت حدود 24 ساعت می‌گذشت.

در نخستین گام کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته هتل پرداختند در حالی‌که دوربین‌های مداربسته ورود زوج جوان به هتل را نشان داده و بعد از آن مشخص شد که شوهر مقتول 24 ساعت قبل از هتل خارج شده است.

با توجه به سرنخ‌هایی که در صحنه جنایت به‌دست آمد این فرضیه که شوهر 30 ساله این زن جوان عامل قتل همسرش باشد قوت گرفت تا اينكه متهم هفته گذشته در شهر پرديس به پليس مراجعه كرد و خودش را به عنوان قاتل همسرش معرفي كرد. تحقيقات براي مشخص شدن انگيزه اين جنايت ادامه دارد.

دسته بندی: حوادث / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید