دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » دعوا سر شيشه شكسته نوشابه بلاي جان پيرمرد شد

دعوا سر شيشه شكسته نوشابه بلاي جان پيرمرد شد

0
279
کد خبر: 28265

میار: سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از مرگ مشکوک پیرمرد مغازه‌دار بعد از دعوا با خانواده‌ای به علت شکسته شدن یک شیشه نوشابه خبر داد.

به گزارش میار، سرهنگ محمد جلینی درباره جزئیات مرگ مشکوک این پیرمرد اظهار کرد: عصر  روز سه‌شنبه هفته گذشته بود كه زن جوان 32ساله‌ای همراه با دختر سه ساله‌اش وارد مغازه این فرد شدند و شیشه نوشابه‌ای خریداری کردند. مغازه‌دار شیشه نوشابه را به دختر بچه داده اما شیشه از دست کودک رها شده و می‌شکند. در ادامه مادر کودک از مغازه‌دار شیشه نوشابه دیگری درخواست می‌کند. مغازه‌دار که پیرمردی ۸۴ ساله بود، از این کار امتناع کرده و با زن جوان درگیری لفظی پیدا می‌کند تا اینکه درگیری به خارج از مغازه کشیده و تبدیل به درگیری فیزیکی می‌شود. درگیری ادامه پیدا می‌کند تا اینکه یک مرد جوان راکب موتورسیکلت با دیدن این صحنه، از زن جوان درخواست ‌می‌کند به درگیری خاتمه دهد و زن جوان همراه دخترش سوار بر موتورسیکلت این فرد شده و از محل دور می‌شوند. بر اساس شواهد موجود، پیرمرد پس از این اتفاق قصد تماس با پلیس را داشته که ناگهان از حال می‌رود.

در ادامه طی تماس‌های مردمی با نیروهای امدادی اورژانس اعلام شد که پیرمردی مغازه‌دار که حدود ۲۰سال است در مغازه‌ای در محله بی‌سیم فعالیت دارد، پس از دعوا با زن جوانی از حال رفته و جان خود را از دست‌ داده است.با حضور عوامل اورژانس در محل فوت این پیرمرد تایید شد که در پی آن ماموران گشت محله بی‌سیم رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و برای مشخص شدن علت این حادثه زن جوان به همراه فرد همراهش را چند خیابان جلوتر بازداشت کردند. تحقیقات برای مشخص شدن علت این حادثه در حال انجام است و زن جوان به همراه راکب موتورسیکلت تا اتمام انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی نقش آن‌ها در فوت پیرمرد با دستور مقام قضایی در کلانتری محله بی‌سیم بازداشت هستند.

دسته بندی: حوادث / حوادث میار
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید