دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سرقت لوازم صوتی و تصویری از مهد کودک ها در شهرک غرب تهران

سرقت لوازم صوتی و تصویری از مهد کودک ها در شهرک غرب تهران

0
208
کد خبر: 28256
میار: رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از انهدام باند سرقت های سریالی از مهد کودک های تهران و کشف سرقت های جدید در پرونده این افراد خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش بود که صاحبان مهد کودک های واقع در شهرک غرب و سعادت آباد، مدعی بودند افرادی در سحرگاه با شکستن درب مهد کودک با استفاده از تالیور، اقدام به سرقت لوازم صوتی و تصویری شان می کنند.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از مأموران عملیات کلانتری رسیدگی به پرونده را برعهده گرفتند و بالاخره با به دست آمدن اطلاعاتی مشخص شد دو نفر سارق سابقه دار با استفاده از یک دستگاه خودروی تیبا این سرقت ها را مرتکب می شوند.
رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس افزود: با هماهنگی های قضائی سریعا ماموران به مخفیگاه متهمان واقع در جنت آباد رفتند و هر دو نفر را قبل از هرگونه اقدامی دستگیر کردند و به کلانتری برای انجام تحقیقات اولیه دلالت دادند.
وی ادامه داد: متهمان که سابقا به دلیل سرقت خودرو توسط اداره آگاهی مرکز و پایگاه دوم آگاهی تهران بزرگ نیز دستگیر شده بودند، در اعترافات اولیه خود به سرقت از شش مهدکودک اعتراف کردند و در ادامه طی بازجویی های تخصصی انجام شده مدعی شدند علاوه بر سرقت از مهد کودک ها، از ساختمان هایی که در حال تخریب بودند و صاحبان آن قصد کوبیدن و ساختن آنها را داشتند شیرآلات شان را به سرقت می بردند.
سرهنگ آذین افزود: یکی از متهمان عنوان داشت به دلیل گرانبها بودن وسایل صوتی و تصویری موجود در مهد کودک ها سرقت از این اماکن را کلید زده بودند و از آن مهمتر اینکه متهم مدعی بود چون این اماکن نگهبان نداشتند و سیستم ایمنی ضعیفتری نسبت به اماکن دیگر دارند، آنها را هدف سرقت هایشان قرار داده بودند.
بنابراین گزارش، متهمان 25 فقره سرقت شیرآلات از ساختمان ها را با معرفی محل های سرقتی شان پذیرفتند و با تشکیل پرونده ای هر دو متهم به مقام محترم قضائی معرفی شدند. گفتنی است انگیزه متهمان از سرقت، تهیه هزینه مواد مخدر مصرفی شان از نوع شیشه روانگردان بود.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید