دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » سرقت پس از آزادی از زندان توسط قاچاقچی شیشه

سرقت پس از آزادی از زندان توسط قاچاقچی شیشه

0
235
کد خبر: 28187
میار: رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان از دستگیری سارق انباری متعلق به یک آپارتمان در این محدوده، قبل از ارتکاب به جرم خبر داد.
سرهنگ اکبر مرادی در تشریح این خبر بیان داشت: صبح روز جمعه هفته گذشته ماموران این کلانتری از طریق تماس های مردمی با سامانه 110 پلیسی در جریان یک فقره وقوع سرقت از انباری ساختمانی در این محدوده قرار گرفتند و سریعا به موقعیت برای دستگیری سارق اعزام شدند.
وی ادامه داد: با اعزام ماموران عملیات کلانتری به محل، تحقیقات اولیه کلید خورد و به زودی مشخص شد یکی از آپارتمان ها که به دوربین های مداربسته مجهز بوده است توسط مرد جوانی پراید سوار، هدف سرقت قرار گرفته و راننده سارق پس از اینکه همسایه ها متوجه سرقت متهم از انباری محل شده اند از محل متواری شده است.
وی افزود: با اینحال خودروی پراید که متهم با آن اقدام به سرقت کرده بود در محل جا مانده و به این ترتیب ماموران برای ساعاتی محل ارتکاب سرقت را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند تااینکه متهم 35 ساله دوباره به محل ارتکاب سرقت بازگشت.
این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه ماموران وارد عمل شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز پلیسی متهم را زمینگیر و به کلانتری دلالت دادند که مشخص شد متهم به تازگی یک ماه از زندان آزاد شده بود و پیش از آن شش سال به دلیل حمل و نگهداری مواد مخدر روانگردان از نوع شیشه در زندان به سر می برد.
بنابراین گزارش، متهم با تشکیل پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شد.
دسته بندی: حوادث میار / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید