یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سارق حرفه ای با دعوت به کلانتری بازداشت شد+ تصویر

سارق حرفه ای با دعوت به کلانتری بازداشت شد+ تصویر

0
447
کد خبر: 28186
میار: سرپرست کلانتری 174 قیامدشت از دستگیری یک سارق حرفه ای به اتهام سرقت اماکن خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ علی اکبر قشقایی در تشریح این خبر بیان داشت: روز هجدهم ماه گذشته بود که ماموران عملیات کلانتری در طی تماس های مردمی با سامانه 110 پلیسی از سرقت انباری یک کارگاه در محدوده توتک باخبر و به قید فوریت در محل حاضر شدند که مشخص شد اموالی شامل، چند گونی خاکه برنج و 20 رول سمباده به ارزش پنج میلیون تومان به سرقت رفته است.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده در این زمینه بالاخره با استفاده از دوربین های مداربسته نصب شده توسط کارخانه های کناری این کارگاه، تصویر سارق که یکی از سابقه داران و حرفه ای های امر سرقت بود رویت و مشخص شد وی با شکاندن شیشه در کارگاه وارد محل و به این سرقت مرتکب شده است.
وی افزود: با مشخص شدن این موضوعات، تصویر سارق در اختیار گشت های این پلیس قرار گرفت و مشخص شد این سارق سابقه دار در قسمتی از یک ارگان مشغول به کار خدماتی می باشد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با این وصف بالاخره محل سکونت سارق شناسایی و با یک قرار صوری، او به کلانتری دعوت شد و در ادامه طی این دعوت، سارق که هنوز باور نداشت پس از گذشت حدودا چهار هفته از ماجرا ماموران پیگیر شناسایی و دستگیری او باشند، تحقیقات به عمل آمد.
وی ابراز داشت: متهم که در برابر مدارک موجود در پرونده چاره ای جز اعتراف نداشت صراحتا سرقت را گردن گرفت و گفت بعد از ارتکاب به سرقت، قسمتی از اموال را فروخته و قسمتی دیگر را نیز انبار کرده است که متعاقبا شاکی به کلانتری دعوت و ضمن تشکیل پرونده ای، متهم به مقام محترم قضائی معرفی شد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید