یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » پدري 12 سال تمام دخترش را در نظام آباد آزار و اذيت مي كرد+‌جزئيات وحشناك و 18+

پدري 12 سال تمام دخترش را در نظام آباد آزار و اذيت مي كرد+‌جزئيات وحشناك و 18+

0
279
کد خبر: 28055

میار: دختري جوان كه از نوجواني مورد آزار و اذيت‌هاي پدرش قرار گرفته،ديروز صبح با حضور در دادگاه كيفري يك استان تهران به تشريح ماجرا پرداخت تا به اين صورت پرونده مورد رسيدگي قرار بگيرد.

به گزارش میار، رسیدگی به این پرونده در پي شکایت زني میانسال از شوهرش در دادگاه كيفري يك استان تهران آغاز شد. این زن که پيش از اين درخواست طلاق از همسرش را نيز مطرح کرده بود در برابر قضات رسيدگي كننده به پرونده گفت: به تازگی متوجه شده‌ام كه شوهرم مصطفي دخترم را مدت‌هاي مديدي، آزار و اذيت كرده است.

با شکایت این زن پرونده‌اي تحت عنوان کودک آزاری تشکیل و برای رسیدگی به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در نخستین جلسه تحقیق زن میانسال به همراه دختر 20 ساله‌اش به نام ياسمن در دادگاه حاضر شده و به تشریح ماجرا پرداخت. این زن گفت: ما صاحب يک دختر 20 ساله و پسر 13 ساله هستیم و در نظام آباد زندگی می‌کردیم كه به تازگی به خانه‌ای در جنت آباد نقل مکان کرده‌ايم. بعد از اتمام اسباب‌کشی مهمان‌هایی که برای کمک به ما آمده بودند خانه را ترک کردند و چون خسته بودم به خواب عمیقی فرو رفتم؛ وقتی كه بیدار شدم متوجه غیبت همسرم شدم و از پسرم درباره او پرسیدم كه گفت او به حمام رفته است. وقتی به اتاق دختر‌م که حمام در آن قرار داشت رفتم، با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدم. همسرم لخت بود و دخترم روي تخت در حالي‌كه با چشماني وحشت زده به او نگاه مي‌كرد ...‌

من از دیدن این صحنه عصباني شدم و هاج و واج مانده بودم بايد چه كار كنم اما شوهرم مدعي بود قصد داشته به حمام برود. من که متوجه ماجرا شده بودم از دخترم سوال کردم و او از جنايت‌هاي شوهرم در حقش پرده برداشت. دخترم در این سال‌ها از پدرش وحشت داشته و به همین دليل تا به الان سكوت كرده و چيزي نگفته است. ياسمن در تشريح ماجرا به من گفت كه در این سال‌ها بارها مورد آزار و اذیت پدرش قرار گرفته و پدرش حتی بارها او را کتک زده تا در این باره به کسی حرفی نزند.

این زن گفت: دخترم سال‌هاست که به بیماری افسردگی شدید مبتلا و دچار استرس زیاد است اما من نمی‌دانستم منبع چنين بلايايي چيست و حالا مي‌فهمم چه چيزهايي موجب بیماری روحی او شده است.

با اظهارات اين زن ميانسال دختر 20 سال به پزشکی قانونی معرفی شد اما پزشکی قانونی آزار و اذیت را تایید نکرد و به این ترتیب ياسمن و مادرش بار دیگر در دادگاه حاضر شدند. زن میانسال به قضات دادگاه گفت: از  وقتی این ماجرا را متوجه شدم به همراه دخترم، خانه را ترک کردیم اما در این مدت همسرم مدام برای ما پیامک ارسال می‌کند و با التماس از ما می‌خواهد تا به خانه برگردیم. او بارها در متن اين پيامك‌ها از ما عذرخواهی کرده و از ما خواهش كرده به خانه‌اش باز گرديم حتي من قبل از این ماجرا به رفتارهاي همسرم مشکوک شده بودم، چون هر بار به مهمانی می‌رفتیم و دخترم در خانه تنها بود، پدرش به بهانه‌ای به خانه بر می‌گشت و چند ساعت در خانه می‌ماند.

با اظهارات این زن قضات پیامک‌های ارسال شده از سوی مصطفي را بررسی کردند و با توجه به محتویات پرونده اتهام کودک آزاری از سوی پدر شکنجه‌گر تایید شد. به اين ترتيب قضات دادگاه دستور احضار اين پدر آزارگر را به دادگاه صادر كردند تا تحقيقات بيشتري در اينباره انجام شود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید