دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » قاتل برادر به زودي پاي ميز محاكمه +‌تصوير

قاتل برادر به زودي پاي ميز محاكمه +‌تصوير

0
208
کد خبر: 27912

میار: مرد ميانسالي كه در هوا‌خواهي از همسرش، برادر خود را كشته بود به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران پاي ميز محاكمه خواهد ايستاد.

به گزارش میار، اسفند سال 96 بود كه يکي از ماموران کلانتري 124 قلهک با بازپرس کشيک قتل پايتخت تماس گرفت و از قتل مردي 54 ساله در خانه ويلايي خبر داد. در ادامه بازپرس جنايي همراه تيمي از ماموران اداره دهم پليس آگاهي تهران و بررسي صحنه جرم در محل جنايت که خانه دو طبقه ويلايي در بلوار کاوه بود، حاضر شدند. در تحقيقات اوليه معلوم شد جنايت در طبقه اول خانه ويلايي رخ داده است. آنها با ورود به آنجا مشاهده کردند پيکر مرد 54 ساله غرق در خون است. بررسي تيم جنايي نشان داد او براثر اصابت هفت ضربه چاقو به گردن، قلب و پهلويش فوت شده است. با هماهنگي قضايي جسد او به پزشکي قانوني منتقل شد.

با تحقيق از اعضاي خانواده که در محل حاضر بودند، معلوم شد مقتول مجرد بوده و همراه مادر سالخورده‌اش در طبقه اول زندگي مي‌کرده و برادر ديگرش که همسر و فرزند داشته ساکن طبقه دوم خانه ويلايي بودند که در جريان درگيري ميان اين دو برادر، يکي از آنها به قتل رسيده است.

با هماهنگي قضايي برادر 50 ساله مقتول در صحنه جنايت بازداشت  و براي ادامه تحقيقات به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد. وي به افسر تحقيق گفت: زماني که به خانه‌ام بازگشتم، همسرم را ناراحت و گريان ديدم. علت را جويا شدم که معلوم شد برادرم به خاطر اختلاف و درگيري که با من داشته با همسرم دعوا کرده است. چاقويي را برداشتم و مقابل خانه مادرم رفتم. به محض بازشدن در وارد آنجا شدم كه او مي‌خواست مرا از خانه بيرون کند؛ دعوايمان بالا گرفت و در جريان اين درگيري با چاقويي که دستم بود او را كشتم.

در ادامه با توجه به اعلام رضايت اولياي دم مقتول، متهم از زندان آزاد شد و بعد از تكميل تحقيقات چندي پيش وي در شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران حاضر شد و پس از اخذ آخرين دفاعيات توسط بازپرس ساسان غلامي، براي وي قرار جلب به دادرسي صادر شد تا به زودي در دادگاه از بابت جنبه عمومي جرم محاكمه شود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید