سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » فوري: خودكشي دختربچه اي در غيبت والدين/ شب گذشته در پايتخت رخ داد+‌جزئيات وحشتناك

فوري: خودكشي دختربچه اي در غيبت والدين/ شب گذشته در پايتخت رخ داد+‌جزئيات وحشتناك

0
240
کد خبر: 27906

میار:  دختر 15 ساله در حاليكه شب گذشته خانواده‌اش در خانه حضور نداشتند با روش حلق آويزي خودش را به دار آويخت.

به گزارش میار، بامداد روز جاري بود كه ماموران انتظامي در محدوده شهرك والفجر تهران با بازپرس مرادي از شعبه دوم دادسراي امور جنايي تهران تماس گرفتند و خبر از فوت مشكوك دختري نوجوان در منزل مسكوني‌اش دادند.

سريعا پس از اين با اعزام تيمي از ماموران انتظامي به محل وقوع حادثه، تحقيقات اوليه در اين رابطه كليد زده و مشخص شد خانواده اين دختربچه در خانه نبوده‌اند و او كه بيش از 15 سال سن نداشت، با توجه به عدم حضور والدين‌اش در خانه، از يك رشته انعطاف پذير استفاده كرده و با استفاده از آن خودش را حلق آويز كرده است.

در ادامه ماموران اورژانس تحت تحقيق قرار گرفتند كه مدعي شدند با اعلام خبر حلق آويزي دختر 15 ساله در خانه‌اش، خيلي سريع به محل اعزام شدند و با توجه به اينكه متوفي زود از طناب پايين كشيده شده بود سعي كردند او را با رساندن به بيمارستان احيا كنند اما از آنجايي كه متوفي گردنش حين حلق آويزي به طرز فجيعي شكسته، اقدامات درماني روي او جواب نداده بود.

در انتها به دستور بازپرس كشيك قتل پايتخت جسد براي تعيين علت اصلي فوت به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات درباره انگيزه خودكشي دختر نوجوان جريان دارد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید