جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » ساخت و توزيع شيشه مخدر در تهران توسط مادرزن و داماد+‌فيلم

ساخت و توزيع شيشه مخدر در تهران توسط مادرزن و داماد+‌فيلم

0
502
کد خبر: 27881

میار: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری خانواده‌ای که با همکاری یکدیگر اقدام به خرید و فروش مواد مخدر کرده بودند، خبر داد.




به گزارش میار، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: مدتی قبل مأموران کلانتری با دریافت خبرهای متعدد مبنی بر توزیع مواد روانگردان و مواد مخدر در یکی از محلات نازی‌آباد رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و متوجه شدند که گزارش‌های واصله صحت داشته و توزیع این مواد مخدر توسط اعضای یک خانواده انجام می‌شود. با هماهنگی مقام قضايی مأموران کلانتری نازی آباد روز گذشته به مخفیگاه متهمان اعزام شدند و در عملیاتی اعضای این خانواده سه نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. در بازرسی‌های انجام شده دو کیلوگرم مخدر شیشه نیز کشف و ضبط شد. اين مواد مخدر از سوی یک مادر، دختر و داماد خانواده توزیع می‌شد كه آنها خانه‌ای دو طبقه را به محل فعالیت خود تبدیل کرده بودند و در یک طبقه زندگی و در طبقه‌ای دیگر اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند.

برای هر سه متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده و مواد مخدر کشف شده در اختیار پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید