دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » قاتل سارق دستگير نشد/ او 9 سال پيش حين سرقت يك گوشي مردي را كشت

قاتل سارق دستگير نشد/ او 9 سال پيش حين سرقت يك گوشي مردي را كشت

0
213
کد خبر: 27878

میار: ديه مردي كه طي سرقت مرگباري توسط يك سارق نقابدار به قتل رسيده بود با موافقت قضات دادگاه از صندوق بيت‌المال مسلمين به ورثه‌اش تعلق خواهد گرفت.

به گزارش میار، رسیدگی به این پرونده از 9 سال قبل و به دنبال سرقت گوشی تلفن همراه مرد جواني،‌ توسط يك سارق نقاب‌دار در شهر ری آغاز شد. حين اين سرقت صاحب گوشی که با سارق درگير شده بود، دچار ضربه مغزی مي‌شود و در اثر این حادثه جان خود را از دست مي‌دهد.

بنابراين گزارش براي حل معماي اين پرونده، تیم ویژه‌ای با هماهنگي قضايي برای دستگیری سارق قاتل تشکیل مي‌شود اما با گذشت نزديك به 9 سال از ماجرا، هیچ رد پایی از متهم به قتل كشف نمي‌شود تا اينكه اولیای دم مقتول با مراجعه به شعبه چهارم دادگاه کیفری، خواستار پرداخت دیه از صندوق بیت‌المال شدند.

زن مقتول در جلسه دادگاه به هيات قضايي به رياست قاضي اصغر عبداللهي و مستشاري قاضي واعظي گفت: من دوفرزند دارم و درشرایط اقتصادی کنونی زندگی‌ام را به سختی می‌گذرانم، 9 سال است که از كشته شدن شوهرم و يتيم شدن فرزندانم مي‌گذرد اما هيچ خبري از سارق نقابدار كه موجبات مرگ شوهر مرا فراهم آورده بود نيست و در اين شرايط زندگي بر من و فرزندانم به سختي مي‌گذرد.

در انتها قضات پس از شنیدن اظهارات اولیای دم، ختم جلسه دادگاه را اعلام کردند وبرای صدور راي شايسته وارد شور شدند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید