دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » دستگيري زن پليد در مترو/ او با 20 هزار تومان مردان را ...

دستگيري زن پليد در مترو/ او با 20 هزار تومان مردان را ...

0
788
کد خبر: 27741
میار: فرمانده يگان انتظامی متروی تهران از دستگیری خانمی جوان حین کلاهبرداری از شهروندان تهرانی در ایستگاه متروی تجریش خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ علی راقی در توضیح خبر بیان داشت: شنبه هفته جاری، راس ساعت چهار بعد از ظهر بود که ماموران مستقر در مترو به خانم مشکوکی برخورد کردند که جلوی عابربانک مشغول پرسه زنی بود.
وی ادامه داد: با توجه به این موضوع سریعا مظنون به دفتر پلیس مستقر در مترو دلالت داده شد و طی تحقیقات انجام شده مشخص شد این خانم در آن محل اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرده است.
وی افزود: متهم در زمینه شیوه و شگرد خود بیان داشت با استفاده از کارت عابربانک اش که به نام فرد دیگری بوده در جلوی عابربانک ها پرسه زنی می کرد و از شهروندان می خواست تا مبلغ20 هزار تومان به کارت ایشان واریز کنند و متهم نقدا این پول را به آنها بدهد.
وی ادامه داد: شهروندانی که از نیت متهم با خبر نبودند اقدام به واریز مبلغ به کارت خانم جوان می کردند و متهم در یک لحظه با استفاده از غفلت مالباخته، سریعا اقدام به فرار می کرد و با این شیوه  و شگرد متهم در روز از چندین نفر اقدام به کلاهبرداری می کرد.
سرهنگ راقی ادامه داد: در تماس با شهروندان مالباخته مشخص شد بسیاری از آنها به دلیل کم بودن مبلغ واریزی اقدام به شکایت نکرده اند که در ادامه ماموران اقدام به تجسس کیف همراه خانم کردند و از کیف نیز یک عدد چک به نام خانمی کشف شد.
وی ادامه داد: در تماس با صاحب چک مشخص شد این چک نیز سرقتی می باشد و متهم با کلاهبرداری از صاحب آن، اقدام به سرقت برگه چک که به مبلغ چهار میلیون تومان بود کرده است.
فرمانده انتظامی مترو در انتها گفت: با تشکیل پرونده ای متهم برای سیر قانونی مراحل پرونده در اختیار ماموران کلانتری 101 تجریش قرار گرفت.
دسته بندی: حوادث میار / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید