جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » خودکشی پسر نوجوان پس از خداحافظی از مادر و برادر+ جزئیات وحشتناک

خودکشی پسر نوجوان پس از خداحافظی از مادر و برادر+ جزئیات وحشتناک

0
449
کد خبر: 27617


میار: پسربچه 13 ساله ای که خودش را از بالای ساختمان به پایین پرتاب کرده بود با گذاشتن یک نامه خداحافظی از مادر و برادرش خداحافظی کرد.

به گزارش میار، ساعت 11:30 دقیقه صبح امروز خبر پرتاب شدن پسر 13 ساله ای از بالای ساختمان هفت طبقه به نیروهای پلیس و اورژانس گزارش شد.

با حضور ماموران کلانتری 150 تهرانسر در محل حادثه، نگهبان این ساختمان 7 طبقه در تهرانسر به آنها گفت: پسر نوجوان از طبقه چهارم به پایین پرتاب شد و من سریعا با پلیس و اورژانس تماس گرفتم در حالیکه مشخص بود او به شدت از ناحیه سر آسیب دیده است.

با اینحال پسر 13 ساله هنگام انتقال به بیمارستان دارای علائم حیاتی بود و همین موضوع امید خانواده اش را افزایش داد اما در ادامه این پسر در حالیکه در بیمارستان تحت مداوا بود، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در ادامه قاضی رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل پایتخت برای تحقیقات بیشتر وارد عمل شد و در نخستین گام از نگهبان ساختمان بازجویی کرد در حالیکه تیمی از اکیپ بررسی صحنه جنایت نیز در محل تحقیق می کردند.

نگهبان ساختمان در اظهاراتش گفت که منزل پسر فوت شده در طبقه هفتم قرار دارد و هنگامی که وی از پاگرد طبقه چهارم به پایین پرتاب می شد من نظاره گر ماجرا بودم.

پدر این پسر نوجوان نیز به بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران گفت: بعد از اینکه پسرم کشته شد نگاهی به پنجره خانه انداختم که چوبی کنار آن قرار داشت. من احتمال می دهم پسرم برای گرفتن پرنده ای که لبه پنجره نشسته بود از پنجره به پایین پرتاب شده باشد.

در ادامه پلیس اتاق پسر 13 ساله را مورد بررسی قرار داد و نامه ای کشف شد که کنار کیف این پسر قرار داشت و نشان می داد وی بعد از مراجعت به خانه، آن را کنار کیف اش قرار داده و با رفتن به پاگرد طبقه چهارم، خودش را از پنجره آنجا به پایین پرتاب کرده است. در نامه به جا مانده از این پسر نوجوان، وی با برادر و مادرش خداحافظی کرده بود و با توجه به این موضوعات، فرضیه خودکشی در این پرونده قوت گرفت.

به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان پرونده جریان دارد در حالیکه در زمینه این موضوع پرونده ای شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران تشکیل شده است.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید