شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » قاتل 22 ساله جان پيرمرد را سر سيب زميني گرفت+ تصوير

قاتل 22 ساله جان پيرمرد را سر سيب زميني گرفت+ تصوير

0
268
کد خبر: 27457

میار: نگهبان جوان که درتصمیمی عجولانه دوستش را کشته و گریخته بود در دادگاه به تشريح جزئيات ماجراي جنايت پرداخت

به گزارش میار، سحرگاه روز 26 آذر سال 96 بود كه ساکنان یک مجتمع مسکونی در منطقه کوهک با شنیدن سر و صدای دو نگهبان ساختمان از خواب پریدند. آنها وقتی خود را به طبقه پایین رساندند با پیکر خونین یکی از نگهبانان روبه‌رو شدند. بلافاصله نیز موضوع به مأموران کلانتری 141 شهرک گلستان و اورژانس اعلام شد. پس از حضور تیم‌های امداد و نجات مشخص شد مرد 60 ساله بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم نوک تیز از پا درآمده است.

بنابراین موضوع به بازپرس كشيك قتل پايتخت اعلام شد که او به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شدند و پس از بررسی‌های مقدماتی مشخص شد عامل قتل، یکی دیگر از نگهبان‌های مجتمع است که پس از ارتكاب به جنایت از محل متواری شده است. درحالی که تحقیقات تخصصی در اين زمينه كليد خورده بود، متهم 22ساله به محل واقعه بازگشت و مأموران که او را شناسایی کرده بودند، بلافاصله دستگیرش کردند.

متهم در تحقیقات مقدماتی به قتل نگهبان اعتراف کرد و گفت: «من و مقتول دو ماه قبل در این مجتمع به‌عنوان نگهبان مشغول کار شدیم. رابطه‌ام با او خوب بود تا اینکه متوجه شدم اوبه تازگی به دیدن مدیر ساختمان رفته و زیرآب مرا زده است به همین خاطر از شدت ناراحتی و عصبانیت صبح اول وقت به سراغش رفته و با او درگیر شدم که این اتفاق افتاد.

با تكميل تحقيقات در اين پرونده، كيفرخواست عليه متهم صادر شد و روز گذشته وي درحالي كه از سوي اولياي دم با درخواست قصاص روبه‌رو شده بود به تشريح ماجراي جنايت پرداخت و به قاضي عبداللهي، رياست شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران گفت: آن روز مقتول به من گفت كولمن آب را پر كنم اما وظيفه‌ام نبود و قبول نكردم. در نتيجه او با من لجاجت كرد و رفت و سيب زميني‌هايي را كه غذاي من بود دور ريخت. خيلي عصباني شدم و بابت اين ماجرا با او درگير شدم. يك چاقوي خراب آنجا بود كه با آن ضربه‌اي به شكم مقتول زدم اما اتفاقي نيفتاد و چون فكر كردم چاقو خراب است ضربات بعدي را محكم‌تر زدم تا تنبيه شود اما نمي‌دانستم كه كشته خواهد شد.

در انتهاي اين جلسه هيات قضات وارد شور شدند تا براي تعيين سرنوشت متهم تصميم‌گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید