دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » قاتل سرطاني به ايستگاه محاكمه رسيد

قاتل سرطاني به ايستگاه محاكمه رسيد

0
245
کد خبر: 27374

میار: مرد سرطاني که در درگیری به خاطر نگاه چپ پسری نوجوان، او را کشته و دوست وی را مجروح کرده بود در حالی در دادگاه از خود به دفاع خواهد پرداخت که اولیای دم برایش حکم قصاص درخواست كرده‌اند

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از ساعت 23 مورخه 24 فروردین 1397  با گزارش وقوع یک فقره درگیری در فلکه چهارم خزانه – کوچه نعیمی به کلانتری 160 خزانه آغاز شد كه بلافاصله ماموران کلانتری در محل حاضر و در همان بررسی اولیه مشخص شد جوانی 17 ساله بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران، تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در همان تحقیقات میدانی اولیه، عامل جنایت به نام ناصر (27 ساله) مورد شناسایی قرار گرفت و کارآگاهان با شناسایی شاهدان صحنه جنایت به تحقیق از آنها پرداختند .

دختر و پسر جوانی که به همراه مقتول در درگیری حضور داشتند در اظهاراتی مشابه عنوان کردند که درگیری مابین مقتول و یکی از جوان‌های محل بوده و پس از اعتراض مقتول به چپ چپ نگاه کردن این شخص ( قاتل) به دختر جوان همراه وی آغاز شد.

دختر جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانی که حسن مرا به نزدیکی خانه‌مان رساند، من از موتور پیاده شدم؛ حسن به همراه دوستش قصد ترک محل را داشتند كه در همین زمان یکی از جوان‌های محل که از خانه‌شان بیرون آمده بود، با نگاهش مرا تعقیب کرد و همین موضوع باعث شد تا حسن به او اعتراض کرده و از موتور پیاده شود. به دنبال حسن، دوست حسن نیز از موتور پیاده و ناگهان درگیری آغاز شد. در ادامه، این شخص كه ترسيده بود به داخل خانه‌اش رفت و پس از دقایقی کوتاه با یک چاقو به داخل خیابان آمد. او حسن را از ناحیه ران پا با چاقو زد و دوست حسن نیز از ناحیه صورت چاقو خورد و پس از آن از محل متواری شد.

در ادامه کارآگاهان به محل سکونت ناصر رفته و اطلاع پیدا کردند که او بلافاصله پس از وقوع جنایت از محل متواری شده است. همزمان با آغاز تحقیقات جهت دستگیری ناصر، مشاوره با خانواده ناصر جهت همکاری آنها با پلیس نیز انجام شد و سرانجام روز يكم اردیبهشت سال گذشته، ناصر به همراه اعضای خانواده‌اش به اداره دهم مراجعه کرد اما در اظهاراتش عنوان کرد که در مرگ مقتول دخالتی نداشته است!

ناصر در روایتی متفاوت از روایت اول ابتدا مدعی شد که در زمان انداختن کیسه زباله به داخل سطل زباله متوجه جوانی شده است که از ناحیه ران پا چاقو خورده و او به هیچ عنوان در درگیری شرکت نداشته اما در ادامه در اظهارات جدیدی عنوان داشت:  هنگام حادثه از خانه‌ام بيرون آمدم تا زباله را به داخل سطل منتقل كنم كه مقتول و دوستش را ديدم زني را از موتورسيكلت پياده كردند. من فكر كردم آنها قصد سرقت و زورگيري دارند كه كنجكاو شدم و به آنها نگاه كردم. دو پسر جوان به من اعتراض كردند كه چرا به زني كه همراه آنهاست نگاه مي‌كنم. آنها شروع به داد و فرياد كردند كه با هم درگير شديم. وقتي درگيري ما بالا گرفت مقتول چاقويي از زير صندلي موتورسيكلتش بيرون آورد و به طرف من حمله كرد. چاقو را از دست او گرفتم و نمي‌دانم چطور چاقو به او اصابت كرد.

در حالی که پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرده بود سفیدران قربانی  بر اثر ضربه جسم تیز بریده شده است ناصر بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: وقتی مقتول فریاد می‌کشید و فحاشی می‌کرد از ترس آبرویم به داخل خانه رفتم اما او عصبانی بود و فحش می‌داد به همین خاطر  از زیر زمین یک چاقو برداشتم تا او را بترسانم و ساکت کنم اما در درگیری یک ضربه به پای او خورد. من یک ضربه هم به صورت دوستش زدم. با اعتراف‌های ناصر وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و قرار است به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند در حالي كه اولیای دم برای او درخواست حکم قصاص كرده اند و از همه موضوعات عجيب‌تر اينكه متهم به قتل، به بيماري سرطان مبتلاست و قبل از دستگيري توسط پليس چندين ماه براي درمان در بيمارستان بستري بوده است.

دسته بندی: قضایی و حقوقی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید