جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » فوري: سوزاندن دختر جوان توسط مرد عاشق پيشه در شرق تهران

فوري: سوزاندن دختر جوان توسط مرد عاشق پيشه در شرق تهران

0
555
کد خبر: 27373

میار: مرد جواني كه بعد از به هم خوردن رابطه‌اش با يك دختر، او را آتش زده بود با صدور قرار قانوني بازداشت شد

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از روز دهم ارديبهشت سال جاري و با گزارش يك فقره آتش سوزي منجر به سوختگي دو نفر در حوالي ميدان پروين تهرانپارس آغاز شد. ماموران انتظامي بعد از حضور در محل با توجه به سوختگي يك مرد و زن جوان كه داخل اتومبيل بودند،‌ سريعا اورژانس را در جريان موضوع قرار داده و به اين ترتيب هر دو نفر به بيمارستان شهيد مطهري منتقل شدند.

پسر جوان كه شدت سوختگي‌اش نسبت به دختركمتر بود در اظهارات خود به ماموران كلانتري 126 تهرانپارس گفت:‌ دو سالي مي‌شد كه عاشق اين دختر جوان بودم و حتي در اين مدت يك بار با يكديگر به تركيه رفته بوديم كه در آنجا از طرف يك نفر مورد كلاهبرداري قرار گرفتيم و مجبور شديم دوباره به تهران بازگرديم. در اين مدتي كه به تهران بازگشته بوديم مجبور شدم يك ماه را در خانه دختر مورد علاقه ام بمانم اما در آخر او رابطه اش را با من قطع کردو به همين دليل براي ادامه زندگي به پانسيون رفتم. صبح روز دهم ارديبهشت يك بطري بنزين خريدم و با همان به سراغ دختر جوان رفتم. حوالي ساعت هفت و نيم صبح بود كه از در خانه‌اش براي رفتن به سركار خود در يك بنگاه املاك بيرون آمد و من هم براي صحبت با او سوار خودروي 206 اش شدم كه مابقي ماجرا پيش آمد و او آتش گرفت.

با انجام مداوا روي هر دو مجروح، مشخص شد دختر جوان داراي 90 درصد سوختگي است و پسر جوان نيز خيلي سريع به دليل كم بودن شدت سوختگي مداوا شد و براي انجام مراحل بعدي درمان در بيمارستان بستري بود تا اينكه ظهر روز گذشته مشخص شد دختر جوان به دليل شدت سوختگي فوت كرده است. با اعلام گزارش فوت دختر جوان به قاضي ساسان غلامي، بازپرس كشيك قتل پايتخت دستور انجام تحقيقات در اين پرونده صادر شد و جسد متوفي نيز براي تعيين علت اصلي فوت به پزشكي قانوني منتقل شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید