دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » درگيري سر جهيزيه بلاي جان دادورز جوان شد

درگيري سر جهيزيه بلاي جان دادورز جوان شد

0
256
کد خبر: 27235

میار: دادورزي كه براي رسيدگي در راستاي پرونده اختلاف خانوادگي و براي نظارت بر تحويل جهيزيه به دختري جوان، در محله شهرك وليعصر تهران حضور يافته بود به طرز مرموزي فوت شد.

به گزارش میار، روز يكشنبه هفته جاري ماموران گشت عمليات كلانتري 153 شهرك وليعصر در جريان يك درگيري مرگبار در اين محدوده قرار گرفتند و با حضور در محل وقوع حادثه تحقيقات اوليه را در اين رابطه كليد زدند.

با مشخص شدن فوت يك نفر در اين جريان،‌ بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران در جريان موضوع قرار گرفت و سريعا با حضور در محل تحقيقات اوليه در اين باره آغاز شد.

براساس اين گزارش، خانواده عروس جواني كه با خانواده دامادشان به مشكل خورده بودند درخواست شكايتي در دادسراي مفتح براي بازپس گرفتن جهيزيه دخترشان مطرح كرده بودند و با رسيدگي به اين پرونده، قرار بر تحويل جهيزيه و اموال دختر جوان شد اما وقتي اين خانواده به همراه دو دادورز در محل حضور يافتند تا براي پس گرفتن جهيزيه اقدام كنند، به دليل اتفاقات رخ داده در محل، با خانواده دامادشان درگير مي‌شوند و به دليل همين درگيري‌ها، يكي از دادورزها كه به بيماري ديابت از نوع دوم نيز مبتلا بوده است در محل از حال مي‌رود و با حضور نيروهاي اروژانس در محل حادثه مشخص مي‌شود وي جان خود را از دست داده است.

تحقيقات از چهار متهم بازداشت شده در اين رابطه كه شامل دو زن و دو مرد مي‌شوند جريان دارد و جسد دادورز چهل ساله نيز براي كالبد شكافي و تعيين علت اصلي فوت به پزشكي قانوني منتقل شده  تا مشخص شود حين درگيري اتفاقي براي متوفي رخ داده يا اينكه وي با توجه به پيش زمينه خود در بيماري ديابت نوع دوم فوت كرده است.

دسته بندی: حوادث / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید